Σάββατο 24 Μαρτίου .'Ωρα 10 και κάτι ...μπαίνω στο γεμάτο club του Μύλου.Συναυλία Κ.Βήτα. Στο άκουσμα και μόνο του ονόματος, δημιουργούνται εικόνες...Πόσα ταξίδια κάναμε...
Με εκδηλώσεις που απευθύνονται σε μικρούς και μεγάλους και καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων και ενδιαφερόντων, συνεχίζεται το πρόγραμμα των «Εαρινών Ημερών Βιβλιοθηκών»...
Χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε ότι σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, θα υποθέσουμε ότι είστε ευχαριστημένοι με αυτόν.