HomeInterviewsΤα κορίτσια του μετρό που έγιναν viral:...

Τα κορίτσια του μετρό που έγιναν viral: Ποιες είναι τελικά οι τύπισσες που βρέθηκαν στο επίκεντρο αυτές τις μέρες

Από την Τετάρτη που αποφασίσαμε να δημοσιεύσουμε το πρότζεκτ τους στο μετρό συνέβησαν πολλά – βγήκαν ουκ ολίγες φορές στην τηλεόραση ενώ τις είδαμε παντού στο ίντερνετ!

Η ιδέα για τη δημιουργία πρωτότυπων και αλλοπρόσαλλων φωτογραφικών πρότζεκτ γεννήθηκε από την κοινή τους αγάπη για τη μόδα και το κωμικό στοιχείο. Κάπως έτσι γεννήθηκαν οι Fashionholics. Ήθελαν να κάνουν κάτι που να ξεφεύγει από τα συνηθισμένα και να φέρει τη δική τους υπογραφή. Παρατηρώντας τα κοινωνικά δίκτυα, διαπίστωσαν ότι πολλά εγχώρια πρότζεκτ έμοιαζαν «ασφαλή» και συμβατικά. Αντίθετα, εκείνες θέλησαν να συνδυάσουν τη μόδα με έναν παιχνιδιάρικο, δημιουργικό τρόπο, που θα προκαλεί γέλιο, προβληματισμό ή ακόμα και ταύτιση.

Το περιεχόμενο που δημιουργούν έχει στόχο να βγάζει το κοινό από τη ζώνη άνεσής του. Θέλουν να προσφέρουν μια νέα, ανατρεπτική οπτική, κάνοντας το κοινό να σκεφτεί, να χαμογελάσει και να νιώσει ότι βλέπει κάτι μοναδικό.

Η Μαρία, είναι 23 ετών, απόφοιτη του Τμήματος Πολιτικών Επιστημών του ΑΠΘ. Εργάζεται στον τομέα του Digital Marketing, ενώ παράλληλα ασχολείται ενεργά με τη σελίδα τους και την παραγωγή περιεχομένου. Μαζί της, η Κατερίνα, 30 ετών και κάτοχος πτυχίου Βρεφονηπιοκόμου. Αν και ξεκίνησε από αυτόν τον τομέα, τελικά την κέρδισε η μόδα και η ενασχόληση με την οικογενειακή τους επιχείρηση με γυναικεία ρούχα.

Ποια είναι η διαδικασία όταν σκέφτεστε ένα concept; Σας βγαίνει αυθόρμητα ή κάνετε brainstorming μαζί; 

Και οι δυο είμαστε ανήσυχα πνεύματα και διαρκως σκεφτόμαστε και ανταλλάσσουμε ιδεες μεχρι να τις τελειοποιήσουμε και να τις πραγματοποιήσουμε. Άλλες φορές οι ιδέες μας προέρχονται από αντιστοιχα πρότζεκτ από creators του εξωτερικού πάντα όμως προσαρμοσμένα στην ελληνική πραγματικότητα. Η διαδικασία συνήθως έχει ως εξής: Όταν σκεφτόμαστε να πραγματοποιήσουμε ένα concept, ξεκινάμε παρακολουθώντας τα trends και εξετάζοντας ποια βίντεο θα ταίριαζαν στην εκάστοτε χρονική περίοδο, με στόχο να τραβήξουν το ενδιαφέρον των θεατών. Στη συνέχεια, η Κατερίνα αναλαμβάνει να διαλέξει ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ που να ταιριάζουν στο προσωπικό στυλ της κάθε μιας μας, αλλά και να συνδέονται με κάποιον χαριτωμένο τρόπο μεταξύ τους. Αφού έχουμε βρει τα ρούχα, αποφασίζουμε σε ποια τοποθεσία θα γυρίσουμε το βίντεο. Πολλές φορές, κάνουμε βόλτες στην πόλη με το αυτοκίνητο για να ανακαλύψουμε νέες, ενδιαφέρουσες τοποθεσίες και καταστήματα, που δεν είναι τόσο mainstream.

Τους πρώτους μήνες, ο μόνος μας βοηθός ήταν ένα τρίποδο που στήριζε το κινητό, αλλά τους τελευταίους μήνες έχουμε τη βοήθεια της φίλης μας, Σοφίας, καθώς κάποια βίντεο απαιτούν πολύ συγκεκριμένο τρόπο γυρίσματος και αντιμετωπίζουμε τεχνικές δυσκολίες. Όταν ολοκληρώσουμε τα γυρίσματα, ακολουθεί το editing από τη Μαρία, που αναλαμβάνει το κομμάτι της επεξεργασίας, και τέλος επιλέγουμε τη μουσική που ταιριάζει στο βίντεο, για να το ανεβάσουμε στον λογαριασμό μας.

Η Θεσσαλονίκη παίζει ρόλο ως φόντο στις φωτογραφίες σας; Πώς εμπνέεστε από την πόλη;

Η Θεσσαλονίκη παίζει σίγουρα σημαντικό ρόλο στις φωτογραφίες και τα βίντεό μας, καθώς η πόλη έχει μια ιδιαίτερη ενέργεια και αισθητική που μας εμπνέει. Τα γραφικά στενά, η θάλασσα και η ατμόσφαιρα της πόλης είναι ιδανικά για τη δημιουργία περιεχομένου και προσφέρουν αμέτρητες δυνατότητες για διαφορετικά concept. Ωστόσο, το αρνητικό είναι ότι η πόλη είναι κάπως περιορισμένη σε σχέση με τις επιλογές τοποθεσιών και σκηνικών καθώς προσπαθούμε να μην επαναλαμβανόμαστε σε ό,τι προβάλουμε. Θα θέλαμε να έχουμε την ευκαιρία να ταξιδεύουμε και σε άλλες πόλεις στο εξωτερικό για να δημιουργούμε νέο, φρέσκο περιεχόμενο και να εμπλουτίζουμε τη δουλειά μας με διαφορετικά πολιτιστικά και γεωγραφικά στοιχεία.

Ποια ήταν η πιο περίεργη ή ακραία τοποθεσία όπου έχετε φωτογραφίσει;

Έχουμε γυρίσει πολλά μέρη σε όλη τη Θεσσαλονίκη, από τα πιο γνωστά σημεία μέχρι και τα πιο απρόβλεπτα. Έχουμε σκαρφαλώσει σε εγκαταλελειμμένα κτίρια και έχουμε δημιουργήσει βίντεο σε πλυντήρια ρούχων, και αυτό που κάνει την εμπειρία ακραία είναι το πώς εμφανιζόμαστε και το πώς γυρίζουμε τα βίντεο. Συχνά, επιλέγουμε τολμηρές τοποθεσίες και υιοθετούμε εκκεντρικά στυλ και συμπεριφορές, κάτι που κάνει την όλη διαδικασία ιδιαίτερη και γεμάτη εκπλήξεις, και σίγουρα τραβά την προσοχή.

Σας έχει τύχει ποτέ κάποιος περαστικός να συμμετέχει αυθόρμητα σε πρότζεκτ σας;

Ο κόσμος δείχνει ενδιαφέρον κατά την διάρκεια των γυρισμάτων και μας έχει τύχει όντως να συμμετάσχουν περαστικοί αυθόρμητα όπως π.χ. στην Αριστοτέλους όταν μια φορά για τις ανάγκες ενός βίντεο προσποιούμασταν ότι μοιράζουμε λεμονάδα όντως περαστικοί πέρασαν πήραν και «ξεπουλήσαμε»!

Ποια ήταν η πιο αμήχανη στιγμή σε φωτογράφιση που θυμάστε ακόμα και γελάτε;

Η πιο αμήχανη στιγμή ήταν σίγουρα όταν βλέπαμε τις εκφράσεις των ανθρώπων όταν μας έβλεπαν με ρολά στα μαλλιά και την σιδερώστρα ανά χείρας στην Πλατεία Αριστοτέλους το καλοκαίρι! Η απορία αλλά και τα χαμόγελα των ανθρώπων από αυτό το «πρωτόγνωρο» θέαμα που αντίκριζαν ήταν από τα πιο αμήχανα αλλά και συνάμα αστεία σκηνικά που έχουμε ζήσει.

Ποιο είναι το πιο τρελό concept που έχετε υλοποιήσει μέχρι τώρα; Λογικά το μετρό έτσι;

Η πλειονότητα των concept περιέχει μια «δόση παράδοξου» αλλά σίγουρα το να εμφανιστούμε με πατσέτες στο κεφάλι στο μετρό της Θεσσαλονίκης ξεπέρασε κάθε προηγούμενο και αποτελεί το νέο μας «ρεκόρ»!

Υπάρχει κάποιο πρότζεκτ που θέλατε να κάνετε αλλά δεν προλάβατε ή δεν τολμήσατε ακόμα;

Έχουμε πολλές ιδέες τις οποίες θέλουμε να κάνουμε πραγματικότητα καθώς και να ταξιδέψουμε σε κάποια ευρωπαϊκή πόλη ώστε να δημιουργήσουμε περιεχόμενο και σίγουρα θα το κάνουμε στο μέλλον! Ίσως μια από τις επόμενες ημέρες να μας δείτε σε κάποιον κεντρικό δρόμο ή πλατεία να δουλεύουμε σε γραφείο με τον δικό μας μοναδικό τρόπο, ποιος ξέρει;!

Πώς ανταποκρίνεται ο κόσμος στα social media στα αλλοπρόσαλλα πρότζεκτ σας; Έχετε δεχτεί απρόσμενα σχόλια;

Ο κόσμος στα social media ανταποκρίνεται με πολύ θετική διάθεση, αλλά και με αρκετή περιέργεια, καθώς τα έργα μας είναι αρκετά διαφορετικά από τα συνηθισμένα. Πολλοί μας στέλνουν ενθουσιώδη σχόλια, εκφράζοντας την εκτίμησή τους για την πρωτοτυπία και την ανατρεπτικότητα των ιδεών μας. Φυσικά, επειδή τα πρότζεκτ μας δεν είναι πάντα «συμβατικά», έχουμε δεχτεί και κάποια απρόσμενα σχόλια, μερικά από τα οποία ήταν επικριτικά ή αστεία. Ωστόσο, πάντα το παίρνουμε με χιούμορ και το βλέπουμε ως μια ευκαιρία να προάγουμε τη δημιουργικότητα και να προκαλέσουμε συζητήσεις. Ο κόσμος, τελικά, φαίνεται να εκτιμά τη διαφορετικότητα και την τόλμη μας να τολμάμε να «σπάμε» τα συνηθισμένα.

Πείτε μας αγαπημένα στέκια της πόλης και αγαπημένα μέρη για βόλτες!

Σίγουρα το αγαπημένο μας στέκι είναι ένα καφέ το οποίο αποτελεί σημείο αναφοράς όσα χρόνια κάνουμε παρέα και εκεί γεννήθηκε η ίδεα των Fashioholics ένα πρωινό στην περιοχή μας την Χαριλάου. Το αγαπημένο μας μέρος για βόλτες είναι το κέντρο της πόλης καθώς έχει διαρκώς ζωή και μας εμπνέει για μελλοντικά πρότζεκτ και outfits καθώς οι Θεσσαλονικείς φημίζονται για το στυλ τους.

Related stories

Ο Αντώνης είναι ο φωτογράφος που αποτυπώνει την ομορφιά της Ίριδας

Στον κόσμο της φωτογραφίας, η δημιουργικότητα δεν έχει όρια,...

Μίμης Δομάζος: Πέθανε στα 83 του ένας θρύλος του Ελληνικού ποδοσφαίρου

Έλληνας διεθνής ποδοσφαιριστής, ένας από τους καλύτερους όλων των...

Η Φλώρινα του Αγγελόπουλου – Τότε και τώρα

κείμενο/φωτογραφίες Αλέξανδρος Βοζινίδης Ο Θόδωρος Αγγελόπουλος (Αθήνα, 27 Απριλίου 1935 - 24 Ιανουαρίου...