Η σερραϊκή γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι ρίχνει ακόμα 50 εκατ. ευρώ στην επενδυτική της στρατηγική μέχρι το 2028, ενισχύοντας την παραγωγική της δυναμικότητα σε γιαούρτι και παγωτό. Με εξωστρέφεια στο DNA της, η εταιρεία έχει ήδη χτίσει ένα ισχυρό διεθνές προφίλ, καθώς το 60% του τζίρου της προέρχεται από εξαγωγές.
ΗΠΑ, Ιαπωνία και Νότια Κορέα δοκιμάζουν ήδη το αυθεντικό Greek Frozen Yogurt, ενώ η ζήτηση για ελληνικό γιαούρτι στην Ευρώπη εκτοξεύεται. Η Κρι Κρι, έχοντας επενδύσει πάνω από 130 εκατ. ευρώ την τελευταία δεκαετία, «απλώνεται» σε 42 χώρες, βάζοντας πλώρη για ακόμα περισσότερες αγορές.
Με το ελληνικό γιαούρτι να «τζιράρει» ήδη 9 δισ. ευρώ και τις προβλέψεις να το εκτοξεύουν στα 20 δισ. έως το 2030, η Κρι Κρι δεν αφήνει την ευκαιρία να πάει χαμένη. Επόμενος σταθμός; Τα σούπερ μάρκετ του Τέξας και νέες αγορές στην Ασία.