
Μέχρι το τέλος Ιουλίου αναμένεται να τεθούν σε πλήρη λειτουργία περισσότεροι από 50 υπόγειοι κάδοι στον δήμο Θεσσαλονίκης, με αρκετούς ήδη να έχουν ενεργοποιηθεί σε περιοχές όπως η Σοφούλη και το Μέγαρο Μουσικής.
Όπως διαβάσαμε στον Τύπο Θεσσαλονίκης σε ρεπορτάζ της Λεμονιάς Βασβάνη, σύμφωνα με τον Αντιδήμαρχο Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Κλιματικής Προστασίας, Γιώργο Δημαρέλο, η λειτουργία τους ξεκίνησε τμηματικά, ενώ εντός του μήνα αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία υπόγειοι κάδοι και στο κέντρο, όπως στην Ολύμπου, αλλά και στα δυτικά της πόλης. Η καθυστέρηση οφείλεται κυρίως στην αναμονή επισκευής των οχημάτων που χρησιμοποιούνται για την αποκομιδή.
Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην ορθή χρήση των υπόγειων κάδων στην περιοχή της Αγίας Σοφίας, με τον Δήμο να απευθύνει σχετική επιστολή σε κατοίκους και επαγγελματίες, ενημερώνοντάς τους ότι η αποκομιδή γίνεται καθημερινά μεταξύ 22:00 και 24:00.
Ζητείται συμμόρφωση με τα ωράρια, προκειμένου να αποφευχθεί η υπερχείλιση κατά τις μεσημβρινές ώρες, δεδομένου ότι δεν είναι εφικτή δεύτερη αποκομιδή εντός της ημέρας. Όπως σημειώνεται, οι υπόγειοι κάδοι έχουν τριπλάσια χωρητικότητα από τους συμβατικούς, μειώνουν την περιβαλλοντική επιβάρυνση και βελτιώνουν την εικόνα της πόλης.
Η υπογειοποίηση ξεκίνησε το 2021 και ήδη λειτουργούν δεκάδες σημεία σε κομβικές τοποθεσίες του κέντρου.



