(προσπαθήστε να το προφέρετε αργά πολύ αργά με γλαφυρό τρόπο).
Βλέμματα γεμάτα υποσχέσεις κάτω από έναν μανδύα καθωσπρεπισμού με συνεχείς αναφορές στο έργο του Βορειοισλανδού δημιουργού Χατ Βόργκ για την απαράμιλλη φωτεινότητα του κενού. Σε συνδυασμό με το ντύσιμο, ομιλώ για τα απλά τούτα υφάσματα, τα οποία εκτός από τη γύμνια καλύπτουν και μυστικά που δεν τα χωράει ούτε το μυαλό του Μάλκοβιτς και συνθέτουν τη γυναίκα φάρο του πεντηκοστού δεύτερου φεστιβάλ κινηματογράφου (προσπαθήστε να το προφέρετε αργά, πολύ αργά με γλαφυρό τρόπο).
Ο φίλος μου ο Μαρσέλ γνωστός πιανίστας … έτσι αρχίζω την πρόταση μου και περιμένω αντιδράσεις έστω ένα μικρό νεύμα, έρχεται, προχωράω.. περίμενα τόσο μα τόσο καιρό να έρθει η στιγμή να ανταμώσουμε… προσοχή! Να ανταμώσουμε και όχι να βρεθούμε γιατί η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά στη γυναίκα φάρο – μπορείς να πετάξεις και κανένα «μολονότι» ή ακόμα και κάνα «αιθεροβάμων» αλλά όχι πολύ δυνατά το τελευταίο ώστε να πάρει το μήνυμα ότι το ‘χεις απλά μην το παρακάνεις και αρχίσει και ρωτάει περί ιμπρεσιονιστικής κουλτούρας της ταινίας γιατί εκεί πατριώτη χοντραίνει το παιχνίδι. Κράτα χαμηλά τη μπάλα ότι γνωρίζεις τάχαμου, αλλά δεν θες να επεκταθείς στο θέμα το οποίο καταντάει γελοίο να συζητάς συνέχεια, ξέχνα τα πόσα χρόνια έχεις να πάρεις πρωτάθλημα και μην αναφέρεσαι σε αυτό σε καμία φάση της βραδιάς. Αντικατέστησε τον νταλκά σου από το πόσα χρόνια έχει να έρθει ταινία σαν του κούρδου αυτονομιστή σκηνοθέτη Χακάν Σουκούρ. Με λίγα λόγια αγαπητέ μου θα πρέπει για λίγο να φέρεις τον εαυτό σου σε κατάσταση προ υπνωτική ώστε οι παλμοί σου να συγχρονιστούν με την υπόκωφη βαρεμάρα της ατμόσφαιρας αν θες να αποκομίσεις ''οφέλη'' και να νιώσεις έστω και λίγο πως είναι εκεί- στον φάρο του πεντηκοστού δεύτερου φεστιβάλ κινηματογράφου (προσπαθήστε να το προφέρετε αργά πολύ αργά με γλαφυρό τρόπο).