
Η πρόσφατη ανάρτηση της Νέμεσις – Πανελλήνια Ομοσπονδία για το Περιβάλλον, τα Ζώα και το Κυνήγι επαναφέρει στο δημόσιο διάλογο ένα ζήτημα που τα τελευταία χρόνια εμφανίζεται συχνά κάθε Τσικνοπέμπτη – τη διοργάνωση ψησταριών και εκδηλώσεων κατανάλωσης κρέατος εντός σχολικών μονάδων.
Με επιστολή προς σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά και προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, η Ομοσπονδία υποστηρίζει ότι τέτοιου τύπου δράσεις δεν εντάσσονται στο θεσμικό πλαίσιο της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Σύμφωνα με το σκεπτικό της Νέμεσις, η Τσικνοπέμπτη δεν αποτελεί σχολική εορτή, αργία ή προβλεπόμενη εκπαιδευτική δραστηριότητα. Κατά συνέπεια, εκδηλώσεις που περιλαμβάνουν ψήσιμο και μαζική κατανάλωση κρέατος εντός των σχολικών χώρων χαρακτηρίζονται ως μη σύννομες και δυνητικά εκτεθειμένες σε νομικές επιπτώσεις.
Η παρέμβαση δεν εστιάζει μόνο στη νομιμότητα, αλλά και στον παιδαγωγικό ρόλο του σχολείου.
Η Ομοσπονδία επισημαίνει ότι το σχολικό περιβάλλον οφείλει να λειτουργεί ως ουδέτερος και συμπεριληπτικός χώρος.



