Στηρίζουμε την καμπάνια της Θεσσαλονίκης 2014 στα κοινωνικά δίκτυα και την ψηφίζουμε ως την καλύτερη του 2011 στα e-awards. Η διαδικασία είναι απλή:
1) Στο λινκ http://www.e-awards.gr/?page_id=133&fb_source=message ανοιγεται και επιλέγετε κατηγορία :διαφημιστική καμπάνια στα κοινωνικά μέσα
2)αυτομάτα ανοιγει μια νεα σελίδα στην οποία καταχωρείτε ονομα, e-mail, τον τίτλο της καμπάνιας που θέλετε να προτείνετε (Υποψηφιότητα Θεσσαλονίκης για Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Νεολαίας 2014), το λινκ της fb page του Thessaloniki 2014 και ένα σύντομο σκεπτικό (300 χαρακτηρων) γιατί το προτείνετε. Πατάτε και τον κωδικό που σας βγαζει στο captcha (ασφάλεια δικτύου) και υποβάλετε την πρόταση σας.
3)Μετά πιθανόν θα σας βγάλει μια νέα κάρτα για να κοινοποιήσετε σε twitter ή facebook την υποψηφιότητα που μόλις προτείνατε.
4) κάντε κοινοποίηση και στείλτε το λινκ με τις οδηγίες αυτές σε όσους περισσότερους φίλους και συμμετέχοντες στην υποψηφιότητα της Θεσσαλονίκης 2014 στα e-awards
5) Ημερομηνία υποβολής μέχρι 24 Μαρτίου (μια βδομάδα δηλαδή!)