HomeNewsroomΝΤΟΥ-bium στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ

ΝΤΟΥ-bium στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ



Μια ομάδα νέων κάνει ΝΤΟΥ-bium στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ σημειώνοντας:

«Επειδή λοιπόν έχουμε
βαρεθεί να βλέπουμε τα σημάδια της
ψυχικής κόπωσης αποτυπωμένα στα πρόσωπα
των ανθρώπων, αποφασίσαμε να κάνουμε
ΝΤΟΥ- bium στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και
να τους τραγουδήσουμε κάτι εύθυμο με
τις αλέγρες μας φωνές, για να δούμε αυτά
τα πρόσωπα να ζωντανεύουν.

 Έπειτα
γεμίζουμε τις στάσεις με μικρές χαρούμενες
φατσούλες, γεμάτες χρώμα. Κόψε μια, βάλ'
τη στη τσέπη σου,στο πορτοφόλι σου,κόλλα
τη στο ψυγείο σου και κοίτα την όταν
είσαι πεσμένος/η χάρισε την σε κάποιον/α
που νιώθεις ότι τη χρειάζεται περισσότερο.


Δεν είναι απλά χαμόγελα στις στάσεις.
Είναι μια στάση (ζωής) με χαμόγελο. Ξεκίνα
μαζί μας!».

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του exostis.gr στην Google

Related stories

Ακυρώνεται η περιοδεία πολυαναμενόμενης παράστασης – Οι λόγοι της ματαίωσης και η ανακοίνωση

Το εμβληματικό έργο «Οθέλλος» του Ουίλιαμ Σαίξπηρ, σε σκηνοθεσία...

Νεκρός 30χρονος μέσα στο σπίτι του – Τον εντόπισε συγγενικό του πρόσωπο

Σοκ προκαλεί η είδηση του θανάτου ενός 30χρονου άνδρα...

Κλαδί-«γίγας» έπεσε στην Τσιμισκή – Από θαύμα δεν υπήρξαν τραυματίες

Αναστάτωση προκλήθηκε σήμερα το πρωί στο κέντρο της Θεσσαλονίκης,...

Χαλκιδική SOS: Η θάλασσα «τρώει» δρόμους και σπίτια

Η διάβρωση των ακτών στη Νέα Ποτίδαια Χαλκιδικής έχει...

Stranger Things: Το αινιγματικό φινάλε της Eleven και η απάντηση που θα αργήσει… 20 χρόνια

Μετά από σχεδόν μία δεκαετία επιτυχίας και πέντε σεζόν...