HomeMind the artΘέατρο«Άμλετ, η τρίτη πράξη»: Ο καθένας έχει...

«Άμλετ, η τρίτη πράξη»: Ο καθένας έχει έναν ρόλο να παίξει…

Η Ομάδα Θεάτρου Ars
Moriendi επιστρέφει στον Σαίξπηρ παρουσιάζοντας
την παράσταση σε σκηνοθεσία Θάνου
Νίκα, στο Θέατρο Αυλαία για 6 παραστάσεις
μέσα στο Νοέμβριο.

Η παράσταση, που είναι
μια νέα ακόμη πιο δυναμική ματιά της
Ομάδας Ars Moriendi πάνω στο κείμενο του
Σαίξπηρ, επικεντρώνεται στην τρίτη
πράξη του έργου ανιχνεύοντας την
επίδραση των δύο γυναικείων μορφών
πάνω στον Άμλετ, της Γερτρούδης και
της Οφηλίας, ως σύμβολα εξουσίας και
προδοσίας. Η σχέση εξουσίας των
τριών αντικατοπτρίζει τη σήψη μιας
χώρας που έχει διαβρωθεί από την
υποκρισία, την αλαζονεία και τη
ματαιοδοξία.

Σχετικά με την επιλογή
τριών ανδρών, ηθοποιών που παίζουν όλους
τους χαρακτήρες του έργου ο σκηνοθέτης
Θάνος Νίκας είχε σημειώσει τότε στον
Εξώστη (Απρίλιος 2013) στο πρώτο
ανέβασμα της παράστασης: “Ο Άμλετ δεν
συμβολίζει αλλά αντικατοπτρίζει με
διαδοχικές αντανακλάσεις τον άνθρωπο
που βιώνει μια κατάσταση που του έχει
επιβληθεί. Για εμάς στον “Άμλετ”, η
αντιστοιχία ανάμεσα στο φύλο του ρόλου
και το φύλο του ηθοποιού δεν ήταν καθόλου
απαραίτητη. Κι αυτό γιατί οι χαρακτήρες
του Άμλετ, της Γερτρούδης και της Οφηλίας
πηγαίνουν πέρα από το φύλο, στις πρώτες
ύλες του ανθρώπινου ψυχισμού”.

Info

«Άμλετ, η τρίτη πράξη»
του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ σε μετάφραση
Γιώργου Χειμωνά

Σκηνοθεσία : Θάνος
Νίκας

Παίζουν: Χρήστος
Γκουτσίδης, Δημήτρης Δάγκαλης,
Σπύρος Χατζηαγγελάκης

Θέατρο Αυλαία

Κάθε Δευτέρα και Τρίτη
4-5, 11-12, 18- 19 Νοεμβρίου στις 21.00

Κρατήσεις Θέσεων και
Πληροφορίες: 2310 237700  

Related stories

Στην Κονσέρβα ήπιαμε στην υγειά της αιώνιας καψούρας

Μπορεί να έχεις ακούσει για τον Χάρη της Κονσέρβας,...

ΘΕΑΤΡΟ | Τα 39 Σκαλοπάτια του Patrick Barlow στην Θεσσαλονίκη

«Τα 39 Σκαλοπάτια», το κωμικό θρίλερ κατασκοπείας που παρουσιάστηκε...

Η Μαρία που έγινε Κάλλας: Αξίζει να το δείτε;

Η σειρά «Η Μαρία που έγινε Κάλλας» ξετυλίγει τη...

Αστικοί Θρύλοι | Το 1ο Γυμνάσιο

της Μαρίας Ράπτη Εκείνοι που δεν γεννήθηκαν ποτέ, παίζουν στα...