HomeNewsroomΈο! Σαπίλα ο εγωισμός!

Έο! Σαπίλα ο εγωισμός!

Την προηγούμενη Τρίτη, στην Αίθουσα της ΕΣΗΕΑ στην Αθήνα,
για πρώτη φορά από το 1987 που εμφανίστηκε το hiphopως
κίνημα στην Ελλάδα, όλοι μα όλοι οι hiphopκαλλιτέχνες άφησαν πίσω, εγωισμούς,
κόντρες, θαψίματα και ξυλίκια και έδωσαν τα χέρια για χάρη του Παύλου. Το
γεγονός από μόνο του για ένα κολλημένο του είδους όπως εγώ, μοναδικό.

Αλλά δε θα σταθώ σε αυτό.

Προτιμώ να μιλήσω για τον Λιάκο. Τον Εισβολέα.

Τον γνώρισα καλά τον περασμένο Δεκέμβριο στη Καστοριά. Με
κοινή παρέα, χάλκινα και μπόλικο κρασί. Ήμασταν στα Ραγκουτσάρια και ήταν
εκστασιασμένος με ένα πιτσιρίκι που κρατούσε μια τρομπέτα και προσπαθούσε να
φυσήξει. Το είχε τραβήξει και βίντεο. Το έδειχνε και το ξανάδειχνε και έλαμπε
ολόκληρος. Του θύμιζε τον μπόμπιρα του μάλλον.

Αυτός ο Λιάκος είπε εκείνη τη μέρα στην ΕΣΗΕΑ:

«Ο μεγαλύτερος
φασίστας είναι ο ίδιος μας ο εγωισμός. Να αυτή τη στιγμή εδώ πέρα που καθόμαστε
και μιλάμε για τον Παύλο, εκεί έξω κάποιοι μιλάνε για αντεκδίκηση. Όμως εμείς
συνιστούμε ψυχραιμία. Και γιατί; Γιατί εμείς είμαστε πολύ καλύτερα ψυχικά.
Εμείς αγαπάμε. Εμείς θέλουμε και αυτοί που σκότωσαν τον Παύλο να πάρουν φως και
αγάπη. Αν είναι να κερδίσουμε αυτό τον πόλεμο με δεκάδες κρεμασμένους στην
πλατείες καλύτερα να τον χάσουμε».

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του exostis.gr στην Google

Related stories

Stranger Things: Το αινιγματικό φινάλε της Eleven και η απάντηση που θα αργήσει… 20 χρόνια

Μετά από σχεδόν μία δεκαετία επιτυχίας και πέντε σεζόν...

Ο Εξώστης ρωτά, οι συγγραφείς απαντούν | Απόστολος Στάικος

Κάθε εβδομάδα ένας συγγραφέας απαντά σε 15 ερωτήσεις.  Σήμερα...

Επίδομα Θέρμανσης: Πότε πληρώνεται η δεύτερη δόση – Τι πρέπει να προσέξουν οι δικαιούχοι

Στην τελική φάση εισέρχεται η διαδικασία καταβολής της δεύτερης...

Πάρτι φοροδιαφυγής στα ενοίκια – Δηλώνουν 300 και εισπράττουν 1.000 ευρώ

«Βραχνάς» τα ενοίκια στην αγορά ακινήτων, με τους ιδιοκτήτες...