HomeInterviewsAnser “FlowJob”: Νους Ιθύνων στο μικρόφωνο.

Anser “FlowJob”: Νους Ιθύνων στο μικρόφωνο.

Φωτογραφίες: White Noiz Productions

Όταν πρωτάκουσα τον Anser είτε μαζί με τους FlowJob”, είτε μόνο του η αλήθεια είναι ότι δεν έδωσα
ιδιαίτερη σημασία. Εντυπωσιακή εκφορά λόγου, ωραίες παραγωγές αλλά τον
προσπέρασα, τοποθετώντας τον στη σορό των Ελλήνων ράπερς. Έπρεπε να τριανταρήσω
για τα καλά και να πέσει στην αντίληψη μου το κομμάτι “Νους Ιθύνων”, για να
συνειδητοποιήσω, πόσο καιρό είχε τελικά να με εντυπωσιάσει κάποιος καλλιτέχνης
από τον καταταλαιπωρημένο χώρο της ελληνικής ραπ σκηνής. Το Σάββατο 20 Απριλίου στο Block 33 (26ης Οκτωβρίου 33) ο Anserπαρέα με τον Eversorέναν  από τους καλύτερους παραγωγούς της Ελλάδας,
θα παρουσιάσουν το FlowRoyal”, κατά πολλούς την ωριμότερη δουλειά του. Μπορεί να
αξίζει και να πας ακόμη και αν δεν αγαπάς αυτή τη μουσική, μόνο και μόνο για να
τον ακούσεις το Δέντρο να σε
συμβουλεύει να «Να πας στους ανθρώπους να πεις πως ότι κι αν συμβεί να μην χάσουν την
πίστη και την ελπίδα τους. Πως αν χαθήκανε στον λαβύρινθο της εποχής, να
πολεμήσουν μέχρι τέλος για να αλλάξουνε τη μοίρα τους..»

Καταρχήν τι θα παρουσιάσετε το Σάββατο στο Block 33;

Μαζί με τον Eversorαλλά και
καλούς φίλους, όπως ο Λόγος Απειλή αλλά και ο Albatross και ο Pegasusαπό τους
Univers, θα
παρουσιάσουμε τον “FlowRoyal”,
τον ωριμότερο μέχρι στιγμής soloδίσκο μου αλλά και παλιά και καινούργια κομμάτια, είτε από
την προσωπική μου δισκογραφία, είτε από των FlowJob. Πιο πολύ θα έλεγα ότι είναι ένα κάλεσμα στους φίλους των
“FlowJob” στην
Θεσσαλονίκη, να παρακολουθήσουν και να… βαθμολογήσουν την εξέλιξη μου σαν
καλλιτέχνη.


FlowRoyal όπως
λέμε;

Όπως λέμε Φλος Ρουαγιάλ, όπως
λέμε το όνειρο κάθε παίκτη πόκερ. Όπως λέμε συνεχίζω να τηρώ την υπόσχεση που
έδωσα στον εαυτό μου, όταν αποφάσισα να ασχοληθώ με την hiphop, ότι κάθε δίσκος μου θα
είναι και καλύτερος. Αλλά όπως και να έχει επειδή…φύλλο είναι και γυρίζει, ταυτόχρονα
θα πρέπει να είμαι προσεκτικός.


Η συνεργασία με τον Eversor, πως προέκυψε;

Μέσα από μία γνωριμία, φιλία και
ατελείωτες κουβέντες. Από εκεί και πέρα δεν μπορώ παρά να νιώθω τυχερός. Ο
Θωμάς (Eversor) είναι
από του Έλληνες καλλιτέχνες, οι οποίοι είναι πλήρως καταξιωμένοι στην Ευρώπη
και την Αμερική. Οι παραγωγές του έχουν “ντύσει” ερμηνείες μερικών από τους
σημαντικότερους καλλιτέχνες της λεγόμενης urbanκουλτούρας. Τη συγκεκριμένη
σύζευξη, μόνο σαν παρακαταθήκη μπορώ να την δω.


Στον “Οπαδο”, στηλιτεύεις με πολύ δεικτικό τρόπο τη γηπεδική
συμπεριφορά και κουλτούρα. Για ποιό λόγο;

Γιατί υπήρξα και εγώ μέλος μιας
αγέλης της οποίας ήμουν πιστό μέλος. Το ποδόσφαιρο είναι από τα ωραιότερα
ομαδικά αθλήματα. Τα παράκεντρα κέντρα εξουσίας όμως που δημιούργησε και η
στρατολόγηση που γίνεται ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε εποχής, είναι που δεν
μπορώ να ανεχτώ πλέον. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός, ότι όπου υπάρχει
δικτατορία, ανέχεια και ΔΝΤ ευδοκιμεί και το ποδόσφαιρο. Κάποια στιγμή πρέπει
να σταματήσει αυτό.


Στο “Δέντρο” περιγράφεις την ελληνική ιστορία από το 1940 και μετά με
έμφαση στον εμφύλιο. Είναι τελικά στο
DNA μας η διχόνοια;

Δεν πιστεύω στο DNA λαών, όσο
στην εύκολη λύση που βρίσκουν ανά πάσα στιγμή. Δεν θέλω να πιστέψω ότι ο
ελληνικός λαός έχει στο DNAτου τη προδοσία. Πιο πολύ θα ήθελα να πιστεύω, ότι σε
κάποιες στιγμές της ιστορίας μας, βρέθηκαν ακατάλληλοι άνθρωποι σε σημαντικές
θέσεις , με μόνο στόχο να σπείρουν το μίσος.


Λες σε ένα τραγούδι σου, ότι για να βιώσουμε την Ανάσταση μας, πρώτα
πρέπει να πάμε μια βόλτα στο Γολγοθά μας. Λίγο σκληρό δεν είναι;

Πολύ. Αλλά ταυτόχρονα και
ελπιδοφόρο. Αν η ζωή μας δεν εμπεριείχε ένα Γολγοθά, τότε μπορεί και να μη
παίρναμε ποτέ χαμπάρι τη Ανάσταση, ακόμη και αν γίνονταν μπροστά στα μάτια μας.

Info:

Είσοδος: 8 ευρώ. Εισιτήρια
προπωλούνται στο RoverBar
(Σαλαμίνος 6) και το Stereodisc(Αριστοτέλους 4). Το Block 33 βρίσκεται στην 26ης Οκτωβρίου 33 (Λεωφορεία
31 και 40, στάση “Σφαγεία”)

Related stories

Η Φλώρινα του Αγγελόπουλου – Τότε και τώρα

κείμενο/φωτογραφίες Αλέξανδρος Βοζινίδης Ο Θόδωρος Αγγελόπουλος (Αθήνα, 27 Απριλίου 1935 - 24 Ιανουαρίου...

Όταν μια παράσταση γίνεται έμφυλο debate: Η σκηνή της κωμωδίας μιλά για ανισότητες

Ξεκίνησε έντονη συζήτηση γύρω από τις έμφυλες διακρίσεις στον...

Λαδάδικα: Αιχμηρή απάντηση των καταστηματαρχών εστίασης σε δημοσίευμα περί ηχορύπανσης

Eπιστολή απάντηση και διαμαρτυρία σχετικά με δημοσιευμα που φαίνεται...

Όσκαρ 2025: Οι υποψηφιότητες

Η μεγάλη τελετή της απονομής των βραβείων Όσκαρ, θα...