εικονογράφηση της Αντιγόνης Βασιλάκη
Η Höch δεν ήταν μόνο μια γυναίκα που άσκησε πρωταρχική δραστηριότητα στις τέχνες στις αρχές του εικοστού αιώνα, αλλά ήταν σχεδόν και η μοναδική που δραστηριοποιήθηκε στο κίνημα Dada της εποχή της και προήγαγε συνειδητά το πρότυπο της γυναίκας που εργάζεται δημιουργικά στην κοινωνία. Εξέφρασε ρητά στο πρωτοποριακό έργο τέχνης της με τη μορφή φωτομοντάζ το ζήτημα του φύλου και της μορφής της γυναίκας στη σύγχρονη κοινωνία.
Η μετατροπή της στα οπτικά στοιχεία των άλλων με την ενσωμάτωσή τους στα δικά της μεγαλύτερα δημιουργικά έργα έδειξε ένα καλά αναπτυγμένο πρόωρο παράδειγμα της «οικειοποίησης» ως καλλιτεχνικής τεχνικής.
Συνέβαλε επίσης στην επέκταση της έννοιας του τι θα μπορούσε να θεωρηθεί ως τέχνη, ενσωματώνοντας τα στοιχεία της δημοφιλούς κουλτούρας στην ανώτερη τέχνη.
Έτοιμη για το πάρτι, 1936
Το ενεργητικό της ενδιαφέρον για την αμφισβήτηση της κατάστασης των γυναικών στον κοινωνικό κόσμο της εποχής της οδήγησε σε μια μακρά σειρά έργων που προώθησαν την ιδέα της «νέας γυναίκας» στην εποχή. Ήταν βασική πρόγονος της αυτοσυνείδητης πρακτικής της συσσώρευσης ποικίλων φωτογραφικών στοιχείων από διαφορετικές πηγές της τέχνης. Αυτή η στρατηγική που συνδυάζει άσχετες μεταξύ τους εικόνες για να κάνει μερικές φορές εντυπωσιακές, μερικές φορές και διορατικές συνθέσεις, ήταν αυτή που υιοθετήθηκε από πολλούς καλλιτέχνες του ντανταϊσμού και σουρεαλισμού της εποχής της, αλλά και σε μεταγενέστερες γενιές «μεταμοντέρνων» εννοιολογικών καλλιτεχνών σε άλλα μέσα, γλυπτικές εγκαταστάσεις, μικτά μέσα και κινούμενες εικόνες, καθώς και σε φωτογραφίες.
Ατιτλοφόρητο [από τη συλλογή «Από ένα Εθνογραφικό Μουσείο» ], 1930
Μεταξύ 1916 και 1926, Höch εργάστηκε για τους εκδότες περιοδικών και εφημερίδων Ullstein Verlag. Το 1918 έγραψε ένα μανιφέστο με το οποίο ενθάρρυνε τις γυναίκες της Βαϊμάρης να συνεχίσουν το πνεύμα της γενιάς τους και να «αναπτύξουν μια αίσθηση για αφηρημένες μορφές» μέσω της τέχνης.
Πτήση, 1931
Η δουλειά της επηρέασε πολλούς μεταγενέστερους καλλιτέχνες και ιδίως γυναίκες. Η επιρροή του στυλ της έχει εντοπιστεί στην αισθητική του κινήματος punk το οποίο ήρθε μετά το θάνατό της στις αρχές της δεκαετίας του 1980.