Ο τίτλος είναι λίγο υπερβολικός όμως η κατασκευάστρια εταιρία των blackberry κάνει ότι περνάει από τα χέρια της για να τον κάνει πραγματικότητα.
Ακόμα και η έκτακτη μάζωξη δημοσιογράφων στην οποία κατέφυγαν να ενημερώσουν για το πρόβλημα δεν προσέφερε καμία λύση. Είπαν πως ακόμα δεν γνώριζαν τι έχει προκαλέσει το πρόβλημα, αλλά ούτε και γιατί δεν δούλεψαν τα backup συστήματα. Και για όσο κρατούσε αυτή η κατάσταση, τα mails και τα μηνύματα στοιβάζονταν στους servers της μεγαλώνοντας το πρόβλημα ακόμα περισσότερο. Ακόμα και όταν η κατάσταση επανέλθει στο φυσιολογικό, θα πάρει στους χρήστες έως και μέρες μέχρι να διαβάσουν ότι τους έχει έρθει και με μεγάλη καθυστέρηση. Το μόνο σίγουρο είναι πως η RIM δεν έπεσε θύμα hackers. Αυτό όμως κάνει την κατάσταση ακόμα χειρότερη. Θα ήταν κάποιο ελαφρυντικό για τα εκατομμύρια των χρηστών της μέσα στην ατυχία τους να μην φταίει η εταιρία που έχουν επιλέξει και πληρώνουν. Όμως δεν ήταν κάποιος εξωτερικός παράγοντας που “διέλυσε” το σύστημα των blackberry. Ήταν κάτι για το οποίο ευθύνεται η εταιρία που τα φτιάχνει και που ούτε η ίδια δεν γνωρίζει τι μπορεί να είναι αυτό.
Εν τω μεταξύ την ίδια η μέρα η Apple (που έφερε τα πάνω κάτω στην αγορά των smartphones και ευθύνεται για το ότι πολλοί θεωρούν την RIM ξεγραμμένη και κολλημένη στο παρελθόν) με το εύκολο για τον χρήστη πρακτικό λειτουργικό της έβγαζε στην παγκόσμια αγορά την νέα του έκδοση. Το καινούριο iPhone θα κυκλοφορούσε στην Αμερική 2 μέρες αργότερα. ‘Όταν ένας χρήστης έχει αφεθεί στην τύχη του σε μία έρημο επικοινωνίας με τα πάντα νεκρά, δεν υπάρχει μεγαλύτερη όαση από αυτή της Apple. “Η συσκευή σου είναι άχρηστη” φωνάζει το iTunes. “Η δική μας είναι νέα και αστραφτερή”. Και αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχει βιώσει η RIM σε όλη της την πορεία. Τελικά ακόμα και ο θάνατος μπορεί να είναι θέμα timing