Κρήτη: το νησί μέσα σου” είναι το σλόγκαν της νέας ταυτότητας για την
Κρήτη, όπως αυτή αναδεικνύεται από την Περιφέρεια Κρήτης και τον
επίσημο ιστότοπο για την τουριστική προβολή της ελλαδικής μεγαλονήσου, incrediblecrete.com
Το σχεδιασμό του νέου λογοτύπου ανέλαβε η McCann – Erickson Athens και η περιγραφή του έχει ως εξής:
Μια πινελιά μπλε για τον ουρανό, χειμώνα καλοκαίρι… Για το κρητικό πέλαγος, για το σκαρί της Ειρήνης για το αυθεντικά ελληνικό…
Μια πινελιά πράσινο… για τους ελαιώνες και το λάδι τους , τα
πλατάνια και τη σκιά τους, τα αμπέλια και το κρασί τους, τους κέδρους
και τη μοναδικότητά τους…
Μια πινελιά πορτοκαλοκόκκινο… για τη ζεστασιά των ντόπιων, για την
ιστορία του τόπου, για τα δώρα της εύφορης γης και τη μαγεία του ήλιου.
Μια πινελιά γαλάζιο… για τα κρυστάλλινα νερά, για τα κοχύλια τους, για τις όμορφες Μινωίτισσες, για τον επίγειο παράδεισο.
Τέσσερις πινελιές στη Μεσόγειο , για το νησί των τεσσάρων εποχών , και όλων των αισθήσεων.
Την πρώτη σου σκέψη, το δεύτερο σπίτι σου.
Κρήτη… Το νησί μέσα σου!!!
πηγή: designmag.gr