HomeCinemaChild of Dust: Μια ηχηρή παγκόσμια πρεμιέρα...

Child of Dust: Μια ηχηρή παγκόσμια πρεμιέρα στο Διεθνές Διαγωνιστικό Τμήμα του 27ου Διεθνούς Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης

Screenshot

Μια οικουμενική ιστορία για την αναζήτηση του ανήκειν που μας υπενθυμίζει πως ο απόηχος του πολέμου δεν σβήνει ποτέ πραγματικά

Το Child of Dust, πρώτη μεγάλου μήκους ταινία της Πολωνής σκηνοθέτιδας και ανθρωπολόγου Βερόνικα Μλιτσέβσκα, κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στο Διεθνές Διαγωνιστικό Τμήμα του 27ου Διεθνούς Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, προσκαλώντας το κοινό σε ένα συγκινητικό ταξίδι αναζήτησης, αποδοχής και επαναπροσδιορισμού της ταυτότητας μέσα από μια βαθιά προσωπική ματιά.

Child of Dust (Παιδί της σκόνης)/Βερόνικα Μλιτσέβσκα/Πολωνία, Βιετνάμ, Σουηδία, Τσεχία, Κατάρ/2025/93’/52’

TRAILER

Ο Σανγκ είναι ένα από τα αμέτρητα παιδιά που άφησαν πίσω Αμερικανοί στρατιώτες μετά τον Πόλεμο του Βιετνάμ. Στιγματισμένος και εγκαταλειμμένος, περνά μια ζωή γεμάτη με νοσταλγία για τον πατέρα που ποτέ δεν είχε. Όταν απροσδόκητα εντοπίζει τον σοβαρά άρρωστο πατέρα του στις Ηνωμένες Πολιτείες, είναι αποφασισμένος να τον συναντήσει, ακόμα και με βαρύ κόστος: αφήνοντας τη γυναίκα του, την κόρη του και τον εγγονό του πίσω στο Βιετνάμ. Σε μια ξένη χώρα, το όνειρό του να ανήκει συγκρούεται με μια αναπάντεχη πραγματικότητα, καθώς συνειδητοποιεί ότι είναι ξένος τόσο στην αμερικανική κοινωνία όσο και σε μια οικογένεια που δεν γνώριζε ούτε την ύπαρξή του. Καθώς όμως ο Σανγκ αναζητά τον πατέρα του, ανακαλύπτει κάτι ακόμα πιο βαθύ: τη δική του δύναμη να σπάσει τα δεσμά του παρελθόντος και να επανακαθορίσει το μέλλον του.

Παγκόσμια Πρεμιέρα
Τετάρτη 12 Μαρτίου
17:00
Ολύμπιον

Πέμπτη 13 Μαρτίου
19:00
Φρίντα Λιάππα

Και στις δύο προβολές, ακολουθεί Q&A με τη σκηνοθέτιδα-παραγωγό, Βερόνικα Μλιτσέβσκα, τον διευθυντή φωτογραφίας, Μικαέλ Λιπίνσκι, τον μοντέρ, Ματέους Ρομάζκαν, τον συμπαραγωγό Μιχάλ Σικόρα και την αδελφή του Σανγκ, Μελ Τόρες.

Εξασφαλίστε τη θέση σας εδώ!

Related stories

Κινηματογράφος, αρχιτεκτονική, design και ο αλληλένδετος διάλογος μεταξύ τους

Από την αρχαιότητα, η αρχιτεκτονική συνδέεται με πολλούς τομείς...

Πώς οι μονές λήψεις του ‘Adolescence’ κρύβονται μπροστά στα μάτια μας

Ο σκηνοθέτης Φίλιπ Μπαραντίνι και ο διευθυντής φωτογραφίας Μάθιου...

Η ταινία που ο Ρίτσαρντ Γκιρ δεν ήθελε να κάνει, αλλά έκανε για τα χρήματα

Ποιος δεν αγαπά μια καλή ρομαντική κομεντί; Αν απαντήσεις...