HomeΘέματαΑφροδίτη Παναγιωτάκου

Αφροδίτη Παναγιωτάκου

Η Στέγη Τεχνών και Γραμμάτων του Ιδρύματος Ωνάση άνοιξε τις πόρτες της την Πέμπτη που μας πέρασε και παρουσίασε στο κοινό της Αθήνας το πλήρες πρόγραμμα της για τη χρονιά που ξεκινά. Ο Εξώστης βρέθηκε εκεί και συνομίλησε με την κ. Αφροδίτη Παναγιωτάκου, την εκτελεστική υποδιευθύντρια της Στέγης σε μια βραδιά με κοσμοπολίτικο αέρα και τους πιο πολυσυζητημένους καλλιτέχνες και δημιουργούς να δίνουν το παρόν.

Η Στέγη λειτουργεί κοντά δύο χρόνια τώρα. Είστε ευχαριστημένη με την έως τώρα εξέλιξη και πορεία της;
H Στέγη γεννήθηκε μόλις πριν 22 μήνες. Το στοίχημα που θέσαμε ήταν δύσκολο και σε πείσμα των καιρών: να επενδύσουμε ασυμβίβαστα στην καινοτομία και την ποιότητα δημιουργώντας μια αμφίδρομη γέφυρα σύγχρονου πολιτισμού, που θα συνδέει την Ελλάδα με τον κόσμο και θα εμπνέει τους μεν καλλιτέχνες να τη συνδιαμορφώσουν και να την καθορίσουν, το δε κοινό να τη διαβεί ξανά και ξανά. Ασφαλώς είναι νωρίς για απολογισμούς. Παρόλα αυτά, αισθανόμαστε ήδη ότι τα πρώτα βήματα προκειμένου να κερδηθεί το στοίχημα αυτό, έχουν γίνει.

Όταν κουβεντιάζουμε μεταξύ μας στη Στέγη, μας φαίνεται απίστευτο το πόσο πυκνό ήταν το ταξίδι μας ως τώρα. Μέχρι σήμερα, έχουμε παρουσιάσει 213 παραγωγές. Συγκεκριμένα, 67 συναυλίες, 27 παραγωγές θεάτρου και 13 χορού, από τις οποίες το 60% είναι νέες ελληνικές παραγωγές και το 40% μετακλήσεις, 3 εικαστικές εκθέσεις εδώ στη Στέγη και μία εκτός των τειχών, 55 εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά, νέους, ενήλικες και σχολικές ομάδες, 47 εκδηλώσεις στη σειρά Λέξεις και Σκέψεις.

Με μέση πληρότητα 78%, πάνω από 1.500 άτομα στο σχήμα των Φίλων και χιλιάδες fans που μας παρακολουθούν μέσα από τα κοινωνικά μας δίκτυα, η Στέγη έχει διαμορφώσει ένα στίγμα παρέμβασης, πρωτοπορίας και συμμετοχικότητας, χάρη, όχι μόνο στην ποιότητα του προγράμματος, αλλά και στη συνειδητά προσιτή πολιτική τιμών. Αυτός ο απεγκλωβισμός από τα στενά όρια ενός μοντέρνου κτιρίου που απλώς φιλοξενεί παραστάσεις δεν σταματά εδώ. Η Στέγη έχει ανοιχτεί και σε άλλους χώρους της πολιτιστικής ζωής σε συνεργασία με δυναμικούς φορείς, όπως το Design και το σινεμά. Μεγάλη επίσης ικανοποίηση αποτελεί η «εξαγωγή» σύγχρονων ελληνικών παραγωγών στο εξωτερικό. Tον Ιούνιο στο Παρίσι, το κοινό του Théâtre de la Ville χειροκρότησε 3 ελληνικές ομάδες που βρέθηκαν εκεί χάρη στη Στέγη: την ομάδα Pequod, τους Κανιγκούντα και τους Blitz. Νομίζω ότι και μόνον χάρη σε όλα αυτά, οφείλουμε να είμαστε ευχαριστημένοι και να ευχαριστήσουμε το κοινό που βρήκε τη στέγη του στη Στέγη.

Ποιά είναι τα χαρακτηριστικά που αναζητήσατε στο κοινό σας και βάσει αυτών διαμορφώσατε μέχρι στιγμής το πρόγραμμα σας;
Η Στέγη είναι ένας ανοιχτός χώρος πολιτισμού για όλους. Τα χαρακτηριστικά που διακρίνουμε οι ίδιοι ως προς το κοινό μας είναι ότι πρόκειται για ανθρώπους με περιέργειες για ότι συμβαίνει γύρω μας και μέσα μας, με ενδιαφέρον για ότι συμβαίνει στην κοινωνία εντός και εκτός συνόρων. Αυτή η περιέργεια και η αφύπνιση είναι η προυπόθεση για να ενδιαφερθεί κανείς για τον σύγχρονο πολιτισμό, έτσι όπως τον προσεγγίζουμε στη Στέγη.

Από εκεί και πέρα, το κοινό δεν το αντιλαμβανόμαστε ως κάτι ενιαίο και ομοιογενές. Είναι ένα μωσαϊκό ανθρώπων με διαφορετικές αφετηρίες και προσλαμβάνουσες. Αναγνωρίζουμε ιδιαιτερότητες και ειδικές απαιτήσεις. Το αποτέλεσμα της δουλειάς μας προκύπτει μέσα από εσωτερικές διεργασίες αλλά και από το διαρκή διάλογο με όλους μας τους «εταίρους»: καλλιτέχνες, δημιουργούς, συνεργάτες, κριτικούς, φορείς, φίλους της Στέγης και, φυσικά, με το κοινό. Ο ζωντανός διάλογος μαζί του είναι αυτός που μας συνδέει με την καθημερινότητα και μας κρατάει σε επαφή με την πραγματικότητα. Αυτή η πραγματικότητα επιβάλλει το να παίρνουμε ρίσκα, να μην επενδύουμε σε βεβαιότητες –εδώ έχουν καταρρεύσει άλλες κι άλλες βεβαιότητες– και τελικά να χτίζουμε το κοινό μας όχι μέσα σε μια μέρα αλλά μέρα με την ημέρα.

Έχουν κοινές αναφορές το κοινό της Αθήνας με το κοινό της Θεσσαλονίκης;
Ζούμε στην ίδια χώρα, αντιμετωπίζουμε κοινή καθημερινότητα, προερχόμαστε από συναφή οικογενειακά και κοινωνικά περιβάλλοντα. Άλλωστε, ας μην ξεχνάμε ότι οι όσοι διαμένουν στην Αθήνα, ο μισός πληθυσμός της χώρας δηλαδή, κατάγεται από διαφορετικά σημεία της Ελλάδας, κουβαλώντας τις αντίστοιχες αναφορές συνειδητά ή ασυνείδητα. Μπορούμε να είμαστε πολίτες του κόσμου όπου κι αν ζούμε. Το θέμα είναι να έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά και το μυαλό μας σε ενάργεια. Σε κάθε περίπτωση, οι αναφορές του κοινού ακουμπούν στην αγάπη ή την ανάγκη για ποιότητα ζωής, για χρόνο ουσιαστικά βιωμένο, κάτι που η τέχνη και ο πολιτισμός μπορούν να χαρίσουν. Το κοινό της Θεσσαλονίκης ίσως να κουβαλά εντονότερη δίψα για καλλιτεχνικές εμπειρίες λόγω μικρότερης προσφοράς πολιτιστικών γεγονότων στην συμπρωτεύουσα, αλλά αυτό δεν το καθιστά λιγότερο αυστηρό και απαιτητικό. Ας μην ξεχνάμε ότι αν μιλάμε για μορφές τέχνης όπως το σινεμά, οι Θεσσαλονικείς είναι σίγουρα και γνώστες και πρωτοπόροι…

Έχει ανταπόκριση στον κόσμο, σε καιρούς σαν αυτούς που ζούμε τώρα, το εγχείρημα της Στέγης να σμίξει τόσες τέχνες με διαφορετικές αναφορές;
Αν όχι τώρα, με μία πνιγηρή καθημερινότητα που μας φέρνει αντιμέτωπους με συνεχή αδιέξοδα, πότε; Το Ίδρυμα Ωνάση ήρε μία γενναία απόφαση επενδύοντας στον πολιτισμό, και μάλιστα στον σύγχρονο πολιτισμό, εν μέσω ενός χειμάρρου πολιτικών και κοινωνικών ανατροπών. Ο καλλιτεχνικός προγραμματισμός της Στέγης είναι συντονισμένος με την πραγματικότητα, αλλά λειτουργεί ανακουφιστικά. Αυτό που θέτουμε καθημερινά ως στοίχημα στον εαυτό μας είναι να αποτελεί η Στέγη μια συνολική εμπειρία. Θέλουμε το κοινό μας να ταυτίσει τη Στέγη με τον χώρο των έντονων συναισθημάτων. Όλες οι τέχνες εδώ αποτελούν το απόσταγμα της σταθερής μας προσήλωσης στην παγκόσμια και ελληνική καλλιτεχνική δημιουργία αιχμής και στο διάλογο γύρω από τα μεγάλα θέματα των ημερών μας. Θα ήθελα να σταθώ ιδιαίτερα στα εκπαιδευτικά μας προγράμματα, τα οποία βρίσκονται στην καρδιά του προγραμματισμού μας. Αυτό βέβαια προκύπτει φυσικά, αν αναλογιστεί κανείς την ιστορία του ιδρύματος Ωνάση και την υποστήριξη που έχει πρσφέρει στον τομέα της παιδείας. Προκύπτει όπως και λόγω της συνειδητής θέσης μας απέναντι στην ευθύνη να προσφέρουμε ό,τι μπορούμε στο επίπεδο της παιδείας συνολικά. Βρέφη 10 μηνών, παιδιά με περιορισμένες κινητικές δυνατότητες, παιδιά με αυτισμό, έφηβοι, γονείς, άτομα άνω των 65, όλοι μπορούν να βρουν στη Στέγη εκείνο το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που αρμόζει στις ανάγκες και τις επιθυμίες τους. Άλλωστε, μικροί-μεγάλοι, στην τέχνη είμαστε όλοι πάντα μαθητές.

Ναι, η Στέγη έχει ανταπόκριση στον κόσμο γιατί απ’ όποια διαδρομή κι αν συναντιέται κανείς με τον πολιτισμό, εδώ βρίσκει τη στέγη του.

Επιλέξατε να επικοινωνήσετε τη Στέγη μέσω ενός από τα πιο σημαντικά δημιουργικά γραφεία της Ευρώπης, την “Beetroot”, που εδρεύει στην πόλη μας, και τώρα επανέρχεστε στη Θεσσαλονίκη με νέα συνεργασία με το περιοδικό «Εξώστης». Αυτός ο δίαυλος επικοινωνίας μεταξύ πρωτεύουσας και συμπρωτεύουσας πιστεύετε πως θα δώσει ερεθίσματα στον κόσμο της Βόρειας Ελλάδας;
Θεωρώ ότι τα σημαντικά πράγματα δεν σταθμίζονται βάσει τόπου. Απόδειξη η βράβευση της Beetroot με την υψηλότερη διάκριση στο χώρο του επικοινωνιακού design (red dot Agency of the Year) όπως και η φερέγγυα ενημέρωση από τον Εξώστη που κυκλοφορεί στη Θεσσαλονίκη πάνω από 20 χρόνια. Τον Εξώστη τον γνωρίζουμε καλά κι εμείς που δεν είμαστε Θεσσαλονικείς. Τα πνευματικά σύνορα ξεπερνούν τη γεωγραφία. Οι δίαυλοι επικοινωνίας είναι πάντα εκεί σε όλες τις γωνιές της Ελλάδας εφόσον θέλει κανείς τους δει. Η Στέγη όμως θέλει να έρθει πιο κοντά στη Θεσσαλονίκη και τη Βόρεια Ελλάδα και αντιστοίχως θέλουμε κι εσείς να έρθετε στη Στέγη. Ζείτε σε μία ενδιαφέρουσα, όμορφη, ζωντανή πόλη, με σπουδαία παράδοση και ένα παρόν με παλμό και ενέργεια. Θέλουμε να είστε το κοινό μας και θα προσπαθήσουμε να σας κερδίσουμε με τα πιο τίμια μέσα: την ποιότητα και το επίπεδο των παραγωγών μας και των ανθρώπων μας. Ελπίζω να τα καταφέρουμε.

Πώς οραματίζεστε τη Στέγη;
Ως σημείο αναφοράς ταυτισμένο με τον σύγχρονο πολιτισμό εντός και εκτός Ελλάδας. Ως σημείο συνάντησης ανθρώπων που αναζητούν την ποιότητα ζωής σε πράγματα ουσίας. Ως μία στέγη για δημιουργούς και κοινό που δεν παραιτούνται από την ιδέα να αλλάξουν τον κόσμο. Όσο μπορούμε.

Πώς βλέπετε το μέλλον του πολιτισμού στην χώρα μας.
Το στοίχημα είναι μεγάλο. Αν αναλάβουμε όμως ο καθένας μας την ευθύνη που του αναλογεί – καλλιτέχνες, φορείς, κοινό – ο πολιτισμός μπορεί να είναι ένα βασικό όχημα ανάτασης. Άλλωστε, ο καλύτερος τρόπος για να προβλέψεις το μέλλον είναι να το δημιουργήσεις.

Design υπό Στέγη

15 Σεπτεμβρίου 2012

Μικρή Σκηνή | 16:00
DIGITIZED 2012
Μια ημερίδα για το σχεδιασμό στα ψηφιακά μέσα

O σχεδιασμός του αύριο στα ψηφιακά μέσα

Μουσική

Η Καμεράτα στην Στέγη

10 Οκτωβρίου 2012

Κεντρική Σκηνή | 20:30

Η ΚΑΜΕΡΑΤΑ ΜΕ ΟΡΓΑΝΑ ΕΠΟΧΗΣ
ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ Ι:
ΤΑ 6 ΒΡΑΝΔΕΜΒΟΥΡΓΙΑ ΚΟΝΤΣΕΡΤΑ ΤΟΥ BACH
O βραβευμένος με Echo Classik μαέστρος Γιώργος Πέτρου και οι σολίστ της Καμεράτα υπόσχονται μια μοναδική και σπάνια εμπειρία

Μουσική

Ελληνικό Σχέδιο

10 Οκτωβρίου 2012

Μικρή Σκηνή | 19:00

ΚΥΚΛΟΣ: ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ

Συζήτηση: Η επίδραση των ελλήνων ποιητών στους Έλληνες στιχουργού

Μουσική

13 Οκτωβρίου 2012

Μικρή Σκηνή | 21:00


ERGON ENSEMBLE
BALKAN

Σύγχρονοι μουσικοί δρόμοι από τα Βαλκάνια

Χορός

17 – 28 Οκτωβρίου 2012

Κεντρική Σκηνή | 20:30


ROOTLESSROOT

KIRERU
Kireru σημαίνει «ξέσπασμα»!
Yπό τους ήχους της ζωντανής μουσικής του John Parish,
οι RootlessRoot αποκαλύπτουν την άγρια ομορφιά του χορού


ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
19 Οκτωβρίου:
Μετά την παράσταση συζήτηση του κοινού με τους συντελεστές
23 Οκτωβρίου:
Masterclass στην παραγωγή δίσκων από τον John Parish


Μουσική

19 – 21 Οκτωβρίου 2012

Μικρή Σκηνή
ACROSS THE GREAT DIVIDE
AYTOΣXE∆IAΣMOI ANΘΠOY & MHXANHΣ

Ένα τριήμερο αφιέρωμα για τη σχέση ανθρώπου και μηχανής στο πεδίο του αυτοσχεδιασμού.

 


Θέατρο

31 Οκτωβρίου – 18 Νοεμβρίου 2012

Μικρή Σκηνή | 21:00

BLITZ
THEATRE GROUP

LATE NIGHT

Σκηνοθετώντας ένα πάρτυ για το τέλος της εποχής μας

Μουσική/ Σινεμά

3 Νοεμβρίου 2012

Κεντρική Σκηνή | 20:30

BILLFRISELL
THEGREATFLOOD

Μια ταινία του Bill Morrison σε μουσική του Bill Frisell

Μια μουσική αφήγηση για τη Μεγάλη πλημμύρα


Χορός

7 – 11 Νοεμβρίου 2012

Κεντρική Σκηνή | 20:30

LEMI PONIFASIO
BIRDS WITH SKYMIRRORS

Ένας χορογράφος «εξίσου σημαντικός με την Pina Bausch και τον Merce Cunningham» σε μια παράσταση-τελετουργία για τη λατρεία του φυσικού περιβάλλοντος


Παγκόσμια πρεμιέρα: 8 Ιουλίου 2010, Theater der Welt 2010 RUHR, Γερμανία

ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΔΡΑΣΗ
9 Νοεμβρίου:
Μετά την παράσταση, συζήτηση του κοινού με τον χορογράφο

Εφηβικό Θέατρο

8 Νοεμβρίου 2012 – 17 Μαΐου 2013

ΣΟΦΙΑ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΥ
ΟΜΑΔΑ GRASSHOPPER
ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΥΔΑΤΑ
του Γιάννη Τσίρου

Τρεις έφηβοι στο δρόμο για την ουσιαστική ενηλικίωση βλέπουν τα λάθη τους να γίνονται αφορμή μιας βαθύτερης συνειδητοποίησης των ορίων τους


Εικαστικά

13 Νοεμβρίου 2012 – 3 Μαρτίου 2013

Εκθεσιακός Χώρος

HELMUT NEWTON

Το έργο του φωτογράφου που επαναπροσδιόρισε τη φωτογραφία μόδας σε μια αναδρομική έκθεση

Μουσική

Το Ελληνικό Σχέδιο

16 Νοεμβρίου 2012

Κεντρική Σκηνή | 20:30

ΚΥΚΛΟΣ: ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΥΩΤΑΚΗΣ
ΜΑΡΙΑ ΠΟΛΥΔΟΥΡΗ

«…Όλα πέρασαν με μιας στην ιστορία και χωρίσαμε σε λίγο φιλικά»: η σχέση Κώστα Καρυωτάκη και Μαρίας πολυδούρη όπως καταγράφεται σε τραγούδια.


Μουσική

19 & 22 Νοεμβρίου 2012

Μικρή Σκηνή

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ GLENN GOULD

Ένα ντοκυμανταίρ, μια συναυλία, μια συζήτηση κι ένα βιβλίο:
μια γιορτή για τον πιο δημοφιλή πιανίστα του 20ού αιώνα


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

19 Νοεμβρίου:
19:00
Προβολή του ντοκυμανταίρ Glenn Gould’s Toronto

Συζήτηση στρογγυλής τράπεζας

22 Νοεμβρίου:
19:00
Παρουσίαση του βιβλίου Γκλενν Γκουλντ
Σκέψεις για τη μουσική

21:00
Συναυλία της Μαρίκας Μπουρνάκη

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΥΛΙΑΣ

J.S. Bach: Italian Concerto BWV 971
L. van Beethoven: Piano sonata no. 30 op. 109
P.I. Rachmaninov: Preludes no. 4, 7, op. 23, Étude-tableau no. 3 op. 39
F. Chopin: Polonaise-Fantaisie op. 61
R. Schumann: Faschingsschwank aus Wien op. 26

Θέατρο

22-25 Νοεμβρίου 2012

Κεντρική Σκηνή | 20:30
WILLIAM KENTRIDGE
REFUSE THE HOUR

Μια ιδιοφυΐα της σύγχρονης τέχνης, για πρώτη φορά στην ελλά­δα και σε μια από τις σπάνιες εμφανίσεις του στη σκηνή, με ένα multimedia θεατρικό όνειρο για τον πανδαμάτορα Χρόνο

Μουσική

19 – 24 Νοεμβρίου 2012

Μικρή Σκηνή
ΑΦΙΕΡΩΜΑΣΤΟΝJOHN CAGE

“I have nothing to say and I am saying it” – John Cage



Μουσική

Αφιέρωμα στον John Cage

23 Νοεμβρίου 2012

Μικρή Σκηνή | 21:00

ΝΙΚΟΣ ΛΑΑΡΗΣ
JOHN CAGE: THEKEYBOARDS

Ένα αφιέρωμα με έργα για όλα τα πληκτροφόρα για τα οποία έγραψε μουσική ο μεγάλος πειραματιστής

 

Μουσική

Αφιέρωμα στον John Cage

24 Νοεμβρίου 2012

Σε όλους τους χώρους της Στέγης | 14:00-20:00

Μικρή Σκηνή | 21:00

MUSICIRCUS
ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥ JOHNCAGE

«…να μιμούμαστε τη φύση με τον τρόπο που αυτή λειτουργεί» ­
John Cage

 

Θέατρο

27 Νοεμβρίου – 1 Δεκεμβρίου 2012

Μικρή Σκηνή | 21:00

tgSTAN
ΟΙ ΠΑΡΑΘΕΡΙΣΤΕΣ
του Μαξίμ Γκόρκι

Μετά την επιτυχημένη παράσταση Αντιγόνες, η ξακουστή φλαμανδική ομάδα επιστρέφει στη Στέγη με το πιο «τσεχοφικό» έργο του Γκόρκι

ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
28 & 30 Νοεμβρίου και 1 Δεκεμβρίου:
Workshop για ενήλικες
29 Νοεμβρίου: Μετά την παράσταση συζήτηση του κοινού με την ομάδα

Με την υποστήριξη της AEGEAN

 

Μουσική

Η Καμεράτα στην Στέγη

28 Νοεμβρίου 2012

Κεντρική Σκηνή | 20:30


Η ΚΑΜΕΡΑΤΑ
ΜΕ ΟΡΓΑΝΑ ΕΠΟΧΗΣ
ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΙΙ: ΕΡΓΑ HAYDN,TCHAIKOWSKI & SCHNITTKE

Ροκοκό δρώμενα μετά… μουσικής: οι διάφανοι ήχοι των οργάνων εποχής έρχονται σε αντιπαράθεση με αυτούς των σύγχρονων οργάνων

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

F.J. Haydn
Κοντσέρτο για πληκτροφόρο και ορχήστρα Hob. XVIII/1 σε ντο μείζονα (1756)
Συμφωνία αρ. 45, «του αποχαιρετισμού», σε φα δίεση ελάσσονα (1772)
σε όργανα εποχής

P.I. Tchaikowski
Παραλλαγές πάνω σε ένα θέμα ροκοκό, για βιολοντσέλο και ορχήστρα, op. 33 (1877) με σύγχρονα όργανα

Σολίστ: Renato Ripo, βιολοντσέλο

Alfred Schnittke
Moz-ART a la Haydn (1977)
Μουσικό δρώμενο για 2 βιολιά, 2 μικρές ορχήστρες εγχόρδων, κοντραμπάσο και διευθυντή ορχήστρας σε σύγχρονα όργανα

Σολίστ: Γιώργος Παναγιωτίδης, Νάσος Μαρτζούκος (βιολί)

 

Μουσική / Σινεμά

30 Νοεμβρίου 2012

Κεντρική Σκηνή | 20:30
STAFF
BENDA BILLILI!
Μια ταινία για μια ασυνήθιστη, αλλά εξόχως groovy παρέα μουσικών από τις παραγκουπόλεις της Κινσάσα του Κονγκό

Μουσική

2 Δεκεμβρίου 2012

Κεντρική Σκηνή | 20:30
TOUMANI
DIABATÉ

Η άρπα του Μαλί και ένα μουσικό DNA με παράδοση 71 γενεών!

Χορός

5-10 Δεκεμβρίου 2012

Κεντρική Σκηνή | 20:30
ΑKRAM KHAN
DESH
Από τους Oλυμπιακούς του Λονδίνου ο Καν έρχεται στην Αθήνα, σε μια παράσταση με άρωμα… βεγγαλικών


Μουσική

7-9 Δεκεμβρίου 2012

Μικρή Σκηνή
2o ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΤΖΑΖ

Το δεύτερο Πανόραμα της ΕλληνικήςΤτζαζ σκηνής επιμένει στο σκεπτικό της εξωστρέφειας του ελληνικού πολιτιστικού αγαθού, εν προκειμένω της μουσικής και της τζαζ

 



Μουσική

2o Πανόραμα Ελληνικής Τζαζ

7 Δεκεμβρίου 2012

Μικρή Σκηνή | 21:00
ΑΝΔΡΕΑΣΠΟΛΥΖΩΓΟΠΟΥΛΟΣQUARTET

FEATURING

TORE BRUNBORG

Ο αυτοσχεδιασμός ενώνει το βορρά και το νότο της ευρωπαϊκής τζαζ

 

Μουσική

2o Πανόραμα Ελληνικής Τζαζ

8 Δεκεμβρίου 2012

Μικρή Σκηνή | 21:00


HUMAN TOUCH
FEATURING
TEEMU VIINIKAINEN

Το ανθρώπινο άγγιγμα της τζαζ

 


Μουσική

2o Πανόραμα Ελληνικής Τζαζ

9 Δεκεμβρίου 2012

Μικρή Σκηνή | 21:00
ΓΙΩΡΓΟΣΚΟΝΤΡΑΦΟΥΡΗΣ BABY TRIO
FEATURING
MIKKOINNANEN

Όταν το Hammond συναντά το σαξόφωνο

 

Μουσική

Το Ελληνικό Σχέδιο

15 Δεκεμβρίου 2012

Κεντρική Σκηνή | 20:00
ΑΓΩΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ / 2
ΣΤΙΧΟΣ

Πρόσκληση της νέες δημιουργίες της εγχώριας τραγουδοποιΐας

 

 


Θέατρο

18-22 Δεκεμβρίου 2012

Κεντρική Σκηνή | 20:30
DECLANDONNELLAN
CHEEK BY JOWL
ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΡΝΗ
του John Ford
Η θρυλική βρετανική θεατρική ομάδα έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα με ένα rock remix στην πιο τολμηρή ερωτική τραγωδία της Αναγέννησης
Παγκόσμια πρεμιέρα:
30 Νοεμβρίου 2011, Les Gemeaux/Sceaux/Scene Nationale, Σω, Γαλλία

Στα αγγλικά με υπέρτιτλους στα ελληνικά / Μετάφραση: Κλείτος Κύρου

ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

22 Δεκεμβρίου: Πριν από την παράσταση συζήτηση του κοινού με τον σκηνοθέτη
22 Δεκεμβρίου: Masterclass του Declan Donnellan


Χορός / Για όλες τις ηλικίες

19 Δεκεμβρίου 2012 – 20 Ιανουαρίου 2013

Μικρή Σκηνή

DEFAULT COMPANY
Ιστορίες καιρού

με αφορμή το Παραμύθι με τα χρώματα του Αλέξη Κυριτσόπουλου

«Σήμερα θα δούμε πώς το ουράνιο τόξο πήρε μαζί του όλα τα χρώματα κι έφυγε κι άφησε όλο τον κόσμο ασπρόμαυρο.» – Αλέξης Κυριτσόπουλος

Μουσική

Η Καμεράτα στη Στέγη

27 Δεκεμβρίου

Κεντρική Σκηνή | 20:30

Η ΚΑΜΕΡΑΤΑ ΜΕ ΟΡΓΑΝΑ ΕΠΟΧΗΣ

ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΙΙΙ:
Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ HAYDN

Μια μεγαλειώδης μουσική απεικόνιση των έξι ημερών της δημιουργίας του Κόσμου, βασισμένη στη Γένεση

Related stories

Το Sasquatch Sunset ήταν η πιό περίεργη ταινία της φετινής Berlinale

  γράφει η Φανή Εμμανουήλ Είχα ενδοιασμούς για το Sasquatch Sunset....

Οι ταινίες της εβδομάδας 29.2-6.3.2024

Γράφει ο Λάζαρος Γεροφώτης Χωρίς κάποιο μεγάλο εμπορικό τίτλο την...

Ο Αύγουστος Χατζηασεμίδης άνοιξε πριν 30 χρόνια ένα μπαρ που έγραψε ιστορία στην πόλη

Κείμενο: Δάφνη Τσάρτσαρου / Φωτογραφίες: Eυτυχία Παλτσίδου Στην περιοχή της...

Ο Sivert Hoyem ΚΑΙ στη Θεσσαλονίκη την Κυριακή 28 Απριλίου στο Principal Club Theater

Ο «δικός μας» Sivert Hoyem προσθέτει και την Θεσσαλονίκη, την Κυριακή 28...

Νίκος Σκούφος: Ένας αληθινός ποιητής του σήμερα

γράφει η Κωνσταντία Κόκκορα Νιώσατε, άραγε ποτέ, το πρωτοφανές συναίσθημα...