HomeCinemaVideo gamesPixel Hunting | Η Ασύμμετρη E3 του...

Pixel Hunting | Η Ασύμμετρη E3 του '14

 

Η προηγούμενη E3 είχε ένα μικρό ενδιαφέρον αλλά και αυτό ήταν
καθαρά εξαιτίας του επικείμενου λανσαρίσματος της νέας γενιάς. Τώρα που η νέα γενιά έχει
κάτσει (και
σκονίζεται) ήρθε η ώρα
να δούμε όλοι αλλά κυρίως και εμείς που αγοράσαμε εκτός από τις κονσόλες της
νέας γενιάς και την υπόσχεση των εταιρειών για νέους, σοκαριστικούς και μπλα-μπλα τίτλους,
τι θα μας αποδώσει η πρόωρη μας επένδυση.

 

 

Πριν λίγες μέρες διέρρευσε η
παρουσίαση της > στην E3 (http://www.authority.gr/games/news/26488-sony-e3-2014-press-conference-program-may-have-leaked-online.html). Το αν αυτό έγινε για λόγους
δημοσιότητας δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε.
Αν όμως κάτσει κανείς να κοιτάξει το εν λόγω πρόγραμμα ίσως και να αναρωτηθεί
λίγο. Εκεί μέσα
υπάρχουν πολλοί τίτλοι.
Οι περισσότεροι είναι τίτλοι που τους περιμένουμε χρόνια να ανακοινωθούν, όπως το TheLastGuardian.
Θα μπορούσε κανείς να πει πως μία τέτοιου βεληνεκούς παρουσίαση από τη την περιμέναμε χρόνια.

 

 

Δεν είναι κιόλας αποτυχίες οι
προηγούμενες της παρουσιάσεις,
αλλά τα τελευταία δύο χρόνια ο μόνος λόγος που κατάφερνε να κερδίσει τις
εντυπώσεις ήταν οι αναιμικές παρουσίες των μεγάλων της ανταγωνιστών. Συνεπώς δεν θεωρώ πως υπάρχει
περίπτωση να δούμε τέτοια παρουσία από την
στη φετινή E3. Είναι
εξάλλου υπερβολικά καλή για να είναι αληθινή.

 

 

Η δική μου εκτίμηση περιλαμβάνει μία
μικρή αλήθεια από τη διαρροή και μία από την πραγματικότητα της αγοράς. Υπάρχει μία αναφορά σε κάποιο
σημείο πως η θα
περιμένει να δει τι θα δείξουν οι υπόλοιπες εταιρείες και αντιστοίχως θα
παρουσιάσει ή όχι, ένα trailer από τον επερχόμενο
τίτλο της QuanticDream.
Αυτό το σημείο επικοινωνιακά είναι το πιο πολύτιμο της διαρροής. Είναι το σημείο που
εκπαιδεύει τον αναγνώστη σε μία νοοτροπία.
Αυτήν που -θεωρητικά- ακολουθεί η ίδια η

 

 

 

Προσωπικά μιλώντας δεν θεωρώ πως θα
δούμε ούτε το 1/3 από όλα
αυτά. Κυρίως
γιατί με το προβάδισμα που έχει αυτήν τη στιγμή η ιαπωνική εταιρεία στις
συνειδήσεις των gamers,
δεν χρειάζεται να προσπαθήσει τόσο πολύ.
Η καλύτερη τακτική που έχει να ακολουθήσει είναι να κρατήσει όσα βέλη
μπορεί στην φαρέτρα της και να διατηρήσει την ψυχραιμία της (αυτό ακριβώς που υποδηλώνεται
από εκείνο το σημείο της διαρροής).

 

 

Από την περσινή E3 τι ακριβώς θυμάστε; Εγώ θυμάμαι τον Tretton να
δέχεται ένα standing ovation διάρκειας
ενός λεπτού από τον Τύπο.
Ο λόγος ήταν η επιβεβαίωση πως οι τίτλοι του PS4 δεν θα έχουν DRM
εν αντιθέσει με εκείνους του Xbox One. Θυμάστε τι έκανε η Microsoft μετά; Ακύρωσε τα δικά της σχέδια
για DRM. Πλέον
οι τίτλοι και στις δύο κονσόλες παίζουν κανονικά offline. Τι διαφορά υπάρχει όμως; Η εικόνα και η θετική
προδιάθεση προς την Sony
έχουν διατηρηθεί.
Η σταθερότητα και η αξιοπιστία της Microsoft
έχουν πληγεί.
Το ίδιο και τους μήνες που ακολούθησαν.
Το ίδιο και τώρα με τη διάθεση του Xbox One χωρίς το Kinect. Η Sony γνωρίζει πολύ καλά σε ποιο
κοινό στοχεύει. Οι
αντίπαλοί της όχι. Για ποιο
λόγο να δείξει όλα αυτά που διέρρευσαν πως θα δείξει;

 

 

Για τον γράφοντα η εν λόγω διαρροή
είναι απλά επιδείξη της δυναμικής του ιαπωνικού κολοσσού που γίνεται με ελαφρώς
γραφικό τρόπο. Τέτοιες
κινήσεις είναι φτηνές και δεν έχουν και να πουν κάτι πέραν του να προγγίξουν μερικά fanboys λίγο περισσότερο. Αν όμως έτσι είναι τα
πράγματα τότε τρέμω για το μέλλον των ανταγωνιστών της Sony. Ειδικότερα αν το μόνο που σκοπεύουν να δείξουν
και φέτος θα είναι δυό-τρία
CallofDutyκαι άλλο ένα άνοιγμα σε casual κοινό με ψευτοαθλητικούς τίτλους και
οικογενειακά mini-games.

 

 

Και μιας και δείχνω το φόβο μου για
τους ανταγωνιστές της,
μετά θα δείξω το άγχος μου για το μέλλον της βιομηχανίας μας. Κάτι τόσο μονοδιάστατο και
ασύμμετρο καλό ή υγιές δεν πρόκειται να είναι.

 

Ο Δημήτρης Ρέντζιος γράφει στο www.authority.gr και, μαζί
με τον Μάνο Βέζο, παρουσιάζουν στο www.amagiradio.com την εκπομπή «The Grid».

 

Related stories