One for the Money

Αστυνομική Κωμωδία, 2012, ΗΠΑ, 91 λεπτά

Σκηνοθεσία: Τζούλι Αν Ρόμπινσον

Παίζουν: Κάθριν Χέιγκλ, Τζον Λεγκουιζάμο, Τζέισον Ο’ Μάρα

Η Στέφανι Παλμ (ηρωίδα 18 βιβλίων της Τζάνετ Ιβάνοβιτς) μένοντας χωρίς δουλειά και χρήματα, πιάνει δουλειά στον ξάδερφό της κυνηγώντας φυγόδικους. Στην πρώτη της αποστολή κυνηγά έναν πρώην αστυνομικό, κατηγορούμενο για φόνο, με τον οποίο έχει προσωπικές διαφορές από το παρελθόν.

Η Χέιγκλ γίνεται μελαχρινή για τις ανάγκες της παραγωγής αλλά και γιατί είναι ευκολότερο να αλλάζεις μαλλιά από ρόλους, κρατώντας πάλι το μοτίβο των ταινιών που πρωταγωνίστησε από το Με την Πρώτη (2007) και έπειτα, έστω και αν τα αποτελέσματα έχουν φθίνουσα πορεία. Η ηρωίδα που υποδύεται, αν και μεγάλωσε σε γειτονιά που απαιτεί από μια γυναίκα να είναι περισσότερο “αντράκι”, δεν έχει επαφή με τον κόσμο και τη δουλειά που μπλέκει και προσπαθεί να ενσωματώσει στο χαρακτήρα της τα στοιχεία της δουλειάς.
Αυτό πάντως γίνεται σχεδόν μαγικά αφού το φιλμ έχει από την αρχή έναν άτσαλο ρυθμό που εξαφανίζει τη διαδικασία μετατροπής της Στέφανι σε ένα είδος ντετέκτιβ. Εξαφανισμένο είναι και το χιούμορ που καλύπτει (τουλάχιστον στα βιβλία) την όλη έρευνα, καθώς περιορίζεται σε ελάχιστες καλές ατάκες και κατατροπώνεται από την έλλειψη χημείας της Χέιγκλ με τους συμπρωταγωνιστές της. Υπεύθυνη για το γενικό αδιάφορο αποτέλεσμα είναι η Τζούλι Αν Ρόμπινσον, που αν και κατέγραψε μια αξιοπρεπή πορεία πίσω από τηλεοπτικές σειρές, έκανε ντεμπούτο στο σινεμά με το μνημειώδες Last Song (2010), μια από τις χειρότερες ταινίες που παίχτηκαν τα τελευταία χρόνια στις ελληνικές αίθουσες.

Related stories

Το σπίτι του Δημήτρη Αμελαδιώτη είναι ένα έργο τέχνης σε εξέλιξη

WHO IS WHO: Μου αρέσει να παρουσιάζομαι ως εικαστικός,...

Οι ταινίες της εβδομάδας 25.04-01.05.2024

Γράφει ο Λάζαρος Γεροφώτης Η κατρακύλα στα εισιτήρια των κινηματογράφων...

Η Μαρίτα Καρυστηναίου δημιουργεί τα φωτιστικά των ονείρων σας

φωτογραφίες: Μαρία Ευσταθιάδου Η Decolight λειτουργεί από το 2010 και...

Ψηλά στο Εσκί Ντελίκ, αναμνήσεις μιας άλλης ζωής

Ήταν μικρές κι αθώες κοπελούδες σαν ήρθανε απ’ την...