HomeMind the artΕικαστικάArt Attack | SANTIAGO CARUSO

Art Attack | SANTIAGO CARUSO

Ο Santiago Caruso ( Quilmes , Αργεντινή – 1982 ) είναι ένας από
τους συμβολικούς και σουρεαλιστικούς καλλιτέχνες, μίας avant- garde
έννοιας, με αισθητική ριζωμένη στο δέκατο ένατο αιώνα. Το έργο του
ξεχωρίζει τόσο για το σθένος της ποίησης του, καθώς και για την τεχνική
του.

Τα πιο σημαντικά εικονογραφημένα του βιβλία είναι: Jane Eyre (
Folio Society ), El Horror de Dunwich, La Condesa Sangrienta και El
Monje y la Hija del Verdugo, ( Libros del Zorro Rojo ), El Eco de mis
Muertes ( Αυτο έκδοση ), Τα τείχη του Κάστρου (Black Λαβύρινθος
), Senhorita Χριστίνα

( Tordesilhas ), Historias de Vampiros ( Longseller ), Το Peacock
συγγραφείο και Tarshishim ( Ex Occidente Press), Τρία μεγάλα έργα του
Σαίξπηρ και Δον Κιχώτη, ( Penguin Readers ).

Μεταξύ 2005 και
2011, δημοσίευε την τέχνη του στο περιοδικό Caras y Caretas. Έχει,
επίσης, συνεργαστεί με διάφορες εκδόσεις κατα καιρούς όπως: Nightshade
Βιβλία, Miskatonic River Press, White

Wolf Εκδόσεις, Random House Mondadori , Planeta , Páginas de Espuma
και Sudamericana. Επίσης, έχει δημιουργήσει εικονογραφίσεις για
διάφορα μουσικά άλμπουμ για συγκροτήματα από Αμερική και Ευρώπη.

Είναι
μέλος του Beinart Surreal Art και έχει πάρει μέρος σε διάφορες
εκθέσεις. Το έργο του Caruso , εκπροσωπείται επαρκώς σε γκαλερί και
μουσεία του Μπουένος Άιρες , ΗΠΑ, Μεξικό, Σλοβακία και Ισπανία.

Related stories

Θεσσαλονίκη: Ο Θερμαϊκός έγινε… κόκκινος

Μια διαφορετική εικόνα είχαν από το πρωί στα νερά...

10 + 1 Λόγοι για να απολαύσεις «από κοντά» τον Μίνω Μάτσα στο PRINCIPAL CLUB THEATER

Το Σάββατο 25 Ιανουαρίου ο Μίνως Μάτσας έρχεται στο...

Casio Vintage – Ρολόγια που δεν Φεύγουν Ποτέ Από τη Μόδα

Τα ρολόγια Casio Vintage αποτελούν διαχρονικό σύμβολο του ρετρό...

«Χάθηκε» μέσα στην ομίχλη το κέντρο της πόλης

Ο Θερμαϊκός κόλπος έχει «χαθεί» μέσα στο πέπλο της...

Συνεχίζονται και σήμερα οι εργασίες για την ανακατασκευή δρόμων και πεζοδρομίων – Σε ποιες οδούς

Συνεχίζονται σήμερα στη Θεσσαλονίκη οι εργασίες του έργου «Αστική...