Η συζήτηση για την επέκταση του ωραρίου λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης αποκτά ολοένα και περισσότερους υποστηρικτές. Μετά την πρόταση του δημάρχου Στέλιου Αγγελούδη να παραμένει σε λειτουργία έως τη 01:00 μετά τα μεσάνυχτα, τη στήριξή της εκφράζει πλέον και η Ομοσπονδία Επαγγελματιών και Εμπόρων Νομού Θεσσαλονίκης.
Σε ανακοίνωσή της, η Ομοσπονδία χαρακτηρίζει την παράταση του ωραρίου μια ουσιαστική παρέμβαση που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της σύγχρονης πόλης, επισημαίνοντας ότι θα διευκολύνει τόσο τους κατοίκους όσο και τους επισκέπτες, προσφέροντας μια ασφαλή και αξιόπιστη επιλογή μετακίνησης τις βραδινές ώρες.
Παράλληλα, εκτιμά ότι ένα πιο διευρυμένο ωράριο θα δώσει ώθηση στην τοπική αγορά, την εστίαση και τη νυχτερινή διασκέδαση. Όπως τονίζεται, περισσότεροι πολίτες θα μπορούν να παραμένουν στο κέντρο για αγορές ή έξοδο, γνωρίζοντας ότι θα έχουν τη δυνατότητα να επιστρέψουν σπίτι τους με το μετρό, χωρίς να χρειαστεί να χρησιμοποιήσουν το αυτοκίνητό τους.
Η Ομοσπονδία υπογραμμίζει ακόμη ότι η συγκεκριμένη αλλαγή μπορεί να συμβάλει στη μείωση της κυκλοφορίας, στον περιορισμό της χρήσης Ι.Χ. και στην ενίσχυση της οδικής ασφάλειας, ιδιαίτερα για όσους επιλέγουν να διασκεδάσουν ή να καταναλώσουν αλκοόλ.
Κλείνοντας, καλεί τους αρμόδιους φορείς να εξετάσουν θετικά την πρόταση, τονίζοντας πως η μεγαλύτερη αξιοποίηση του Μετρό αποτελεί επένδυση για την ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης, την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και τη στήριξη της τοπικής επιχειρηματικότητας.



