Καλημέρα, Θεσσαλονίκη! Τι πιο σύνηθες να βλέπεις το πρωί; Δυο κορίτσια με πετσέτες στο κεφάλι και σώμα, να παρελαύνουν στους συρμούς του μετρό σαν να είναι το μπάνιο τους; Αν σου φαίνεται σουρεαλιστικό, τότε μάλλον δεν έχεις ακούσει για τις Fashionholics. Αυτές οι content creators από τη συμπρωτεύουσα κάνουν τα social media να μιλούν γι’ αυτές, συνδυάζοντας μόδα, τρέλα και… μετρό!
Ποια είναι τα κορίτσια πίσω από τις πετσέτες;
Οι Fashionholics δεν είναι απλά ένα ακόμα προφίλ που ασχολείται με τη μόδα. Είναι η απόδειξη ότι η έμπνευση βρίσκεται παντού – από το μπάνιο σου μέχρι τους πιο πολυσύχναστους δρόμους της πόλης. Με φιλοσοφία να δημιουργούν περιεχόμενο «ανάλαφρο αλλά με χιούμορ», τα κορίτσια φέρνουν αέρα φρεσκάδας στα ελληνικά social media.
Όταν ρωτήθηκαν πώς τους ήρθε η ιδέα να εμφανιστούν στο μετρό με μπουρνούζια, απάντησαν:
«Θέλουμε να φέρνουμε νέες ιδέες και επιρροές που δεν υπάρχουν στα ελληνικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να προκαλούμε το ενδιαφέρον του θεατή. Το μετρό Θεσσαλονίκης ήταν το ιδανικό σκηνικό για μια βόλτα σαν “στο σπίτι μας”!»
Και αν αναρωτιέσαι, «Καλά, δεν φοβήθηκαν μήπως τους κάνουν παρατήρηση;», η απάντηση είναι απλή:
«Στα περισσότερα βίντεο αλλάζουμε ρούχα και αξεσουάρ μπροστά σε κόσμο, σε εξωτερικούς χώρους και πολυσύχναστα σημεία. Το να εμφανιστούμε στο πιο “hot” σημείο της πόλης με μπουρνούζια ήταν σίγουρα πρόκληση, αλλά δεν είχαμε κανένα πρόβλημα!»
Δεν είναι η πρώτη φορά που προκαλούν… χαμό!
Η δημιουργικότητά τους δεν έχει όρια. Το καλοκαίρι, έκαναν βόλτα στην πλατεία Αριστοτέλους με μια… σιδερώστρα και σίδερο, ενώ στην Άνω Πόλη έστησαν κυνηγητό με λεμόνια και πορτοκάλια.
«Όλα τα βίντεο που δημιουργούμε έχουν παιχνιδιάρικο χαρακτήρα. Θέλουμε να κάνουμε τον κόσμο να χαμογελάσει και να πει: “Αυτές είναι θεές!”»
Μετά το σημερινό τους σκηνικό, το μόνο σίγουρο είναι ότι οι Fashionholics κατάφεραν ξανά να στρέψουν όλα τα βλέμματα πάνω τους. Άλλωστε, ποιος είπε ότι η μόδα δεν είναι και λίγο performance art;
Ρίξε μια ματιά στο προφίλ τους στο Instagram: @the.fashionholics