Η χτεσινή πρώτη ημέρα λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης με εισιτήριο έφερε στην επιφάνεια αρκετά προβλήματα, ενώ η επιβατική κίνηση ήταν αισθητά περιορισμένη. Οι δυσλειτουργίες των αυτοματοποιημένων μηχανημάτων έκδοσης εισιτηρίων, που εμφανίστηκαν από την πρώτη μέρα, συνεχίστηκαν και σήμερα, προκαλώντας εκνευρισμό στους επιβάτες.
Σε κεντρικούς σταθμούς όπως Βούλγαρη, Μαρτίου, Ανάληψη και Παπάφη, σχηματίστηκαν μεγάλες ουρές πολιτών που περίμεναν να εκδώσουν είτε προσωποποιημένες κάρτες είτε απλά εισιτήρια. Ιδιαίτερα στον σταθμό Ανάληψη, οι ουρές ήταν εντυπωσιακά μεγάλες, καθώς τα αυτόματα μηχανήματα δεν μπορούσαν να εξυπηρετήσουν με τον ρυθμό που απαιτούσαν οι συνθήκες. Οι καθυστερήσεις επίσης μέσα στους συρμούς, ήταν ένα πρόβλημα που ανέφεραν πολλοί επιβάτες.
Τα ηλεκτρονικά μηχανήματα παρουσίασαν συχνές βλάβες, με τους τεχνικούς να προσπαθούν διαρκώς να επαναφέρουν τη λειτουργία τους. Πρόσθετο πρόβλημα αποτέλεσε η ανάγκη των πολιτών να διαθέτουν μόνο συγκεκριμένα χαρτονομίσματα των 5 και 10 ευρώ ή κέρματα για την έκδοση εισιτηρίων, γεγονός που περιόρισε ακόμα περισσότερο την ευελιξία τους.
Παρά τις δυσκολίες, το κοινό ευελπιστεί ότι τα ζητήματα θα λυθούν σύντομα, ώστε η χρήση του Μετρό να γίνει πιο άνετη και απρόσκοπτη για όλους.
Ακόμα, από την 1η Ιανουαρίου 2025, το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης θα αποχαιρετήσει τα παραδοσιακά χάρτινα εισιτήρια που αγοράζαμε από περίπτερα και ψιλικατζίδικα. Στη θέση τους, θα εισαχθούν τα επαναφορτιζόμενα ηλεκτρονικά εισιτήρια, μια αλλαγή που φιλοδοξεί να εκσυγχρονίσει το σύστημα μετακινήσεων της πόλης.
Τα νέα αυτά εισιτήρια δεν θα είναι πλέον διαθέσιμα στα παραδοσιακά σημεία πώλησης. Αντίθετα, η έκδοσή τους θα γίνεται με τρεις τρόπους: μέσω των εκδοτικών μηχανημάτων που έχουν τοποθετηθεί μέσα στα λεωφορεία, αποκλειστικά με τη χρήση τραπεζικής κάρτας. Μετά την έκδοση, τα εισιτήρια πρέπει να επικυρώνονται σε ειδικά μικρά «μαύρα κουτιά» που βρίσκονται επίσης στα λεωφορεία.
Ωστόσο, η μετάβαση δεν φαίνεται να είναι ομαλή, καθώς πολλά από τα μηχανήματα δεν έχουν τεθεί ακόμη σε πλήρη λειτουργία. Σε ορισμένα λεωφορεία, οι επιβάτες μπορούν να εκδώσουν το εισιτήριό τους, αλλά δεν μπορούν να το επικυρώσουν, αφού τα κουτιά επικύρωσης δεν λειτουργούν ακόμα.