Ένα νέο σχέδιο για τραμ από το αεροδρόμιο “Μακεδονία” μέχρι τα ΚΤΕΛ έβαλε στο τραπέζι ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης, με στόχο να ενισχύσει τις συγκοινωνίες της πόλης.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του ‘Τύπου Θεσσαλονίκης’ ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου, Σπύρος Βούγιας, επισημαίνει πως το τραμ θα λειτουργήσει συμπληρωματικά με το μετρό, αφού η επέκταση προς το αεροδρόμιο δεν φαίνεται να αποτελεί προτεραιότητα. Το κόστος υπολογίζεται στα 5 εκατ. ευρώ ανά χιλιόμετρο, με συνολικό μήκος 20 χλμ. και υποσχέσεις για ολοκλήρωση σε τρία χρόνια.
Ωστόσο, πόσες φορές δεν έχουμε ακούσει για μεγάλα συγκοινωνιακά έργα που μένουν στα χαρτιά; Ο Αγγελούδης ταξιδεύει στις Βρυξέλλες για να αναζητήσει ευρωπαϊκή χρηματοδότηση, αλλά πόσο ρεαλιστικό είναι να εγκριθεί ένα τέτοιο πρότζεκτ όταν ακόμα και το μετρό πέρασε από χίλια κύματα; Και κυρίως, θα φέρει πραγματική λύση στο κυκλοφοριακό ή απλώς άλλη μια εξαγγελία που θα μείνει στα λόγια;