
Μια ξεχωριστή μουσική εμπειρία είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν οι επιβάτες του Μετρό Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο δράσης που διοργάνωσε η Ελληνικό Μετρό Α.Ε. με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής.
Το μεσημέρι της Κυριακής, στον σταθμό «Αγία Σοφία», μέλη της Συμφωνικής Ορχήστρας Νέων MOYSA του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης παρουσίασαν ένα μουσικό δρώμενο, χαρίζοντας ιδιαίτερες στιγμές στους διερχόμενους επιβάτες και δημιουργώντας μια ξεχωριστή ατμόσφαιρα στον χώρο του σταθμού.
Οι μελωδίες της ορχήστρας μετέτρεψαν για λίγο την καθημερινή μετακίνηση σε μια εμπειρία πολιτισμού, προσφέροντας στο κοινό μια ευχάριστη έκπληξη μέσα στον ρυθμό της πόλης.
Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση της Ελληνικό Μετρό Α.Ε., η πρωτοβουλία εντάσσεται στη φιλοσοφία της εταιρείας για ένα σύγχρονο μετρό που δεν περιορίζεται αποκλειστικά στη μετακίνηση των πολιτών, αλλά λειτουργεί ως ζωντανός δημόσιος χώρος, ανοιχτός σε πολιτιστικές δράσεις, εξωστρέφεια και δημιουργική αλληλεπίδραση με το κοινό.



