Η ταινία του 1961, με σενάριο και σκηνοθεσία του Αλέκου Σακελλάριου και μουσική επένδυση του Μάνου Χατζιδάκι, δεν ήταν απλά η πρώτη έγχρωμη παραγωγή της «Φίνος Φιλμς» — έγραψε ιστορία και για άλλον έναν λόγο: Ήταν η πρώτη φορά που δόθηκε επίσημη άδεια από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας ώστε γυναίκα να ανέβει σε πολεμικό πλοίο! Μέχρι τότε, η μοναδική γυναίκα που επιτρεπόταν να επιβιβαστεί σε πολεμικό ήταν… η βασίλισσα.
Επειδή οι κανόνες ήταν αυστηροί και απαγόρευαν την παρουσία γυναικών εν πλω, στήθηκε ολόκληρη επιχείρηση για τη Βουγιουκλάκη: Το πλοίο σαλπάριζε χωρίς εκείνη, αγκυροβολούσε ανοιχτά της Αίγινας και η πρωταγωνίστρια έφτανε με νοικιασμένο κότερο από το Πέραμα.
Μετά το γύρισμα, επέστρεφε στον Πειραιά. Όλα αυτά έγιναν κάτω από απόλυτη μυστικότητα και αποκαλύφθηκαν μόλις άρχισαν τα γυρίσματα στον Πόρο. Τα παρασκήνια όμως δεν σταματούν εδώ. Την πρώτη μέρα των γυρισμάτων, η Αλίκη αρρώστησε.
Τη δεύτερη, ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ έπαθε αλλεργία. Και σαν να μην έφταναν αυτά, έμειναν χωρίς ρεύμα στη βίλα όπου διέμεναν, αναγκάζοντάς τους να αυτοσχεδιάσουν για τις καθημερινές τους ανάγκες. Η Βουγιουκλάκη, με τη γνωστή της εκρηκτικότητα, τσακώθηκε με τον Σακελλάριο, με αποτέλεσμα να σταματήσουν τα γυρίσματα για έναν μήνα. Επέστρεψε μόνο όταν την προειδοποίησαν ότι το project θα συνεχιζόταν χωρίς εκείνη.
Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ήρθε στην επιφάνεια και μια ιδιορρυθμία του Παπαμιχαήλ: η απροθυμία του να τραγουδήσει στον κινηματογράφο. Συγκεκριμένα, αρνήθηκε να ερμηνεύσει το «Τράβα μπρος» μαζί με τη Βουγιουκλάκη.
Όπως έχει αποκαλύψει ο Μάκης Δελαπόρτας, ο ηθοποιός θεωρούσε ότι το τραγούδι δεν ταίριαζε στην εικόνα του, ειδικά ενώ ήταν μέλος του Εθνικού Θεάτρου. Έτσι, τελικά το τραγούδησε μόνο η Αλίκη με τους ναύτες. Ο ίδιος δεν θα άρχιζε να τραγουδά στις ταινίες του παρά μόνο το 1966, όταν τον έπεισε ο Ζαμπέτας στην ταινία «Η κόρη μου η σοσιαλίστρια».