
Η Κάιλι Τζένερ ξαναβρίσκεται στο επίκεντρο της κριτικής, αυτή τη φορά για τη νέα συλλογή της με τίτλο King Kylie, που συνοδεύεται από μια καμπάνια με… χειροπέδες.
Στο teaser βίντεο για τη Kylie Cosmetics, η 28χρονη επιχειρηματίας εμφανίζεται μέσα σε σκηνικό φυλακής, φορώντας μαύρα εσώρουχα και συνοδευόμενη από δύο άνδρες ντυμένους ως αστυνομικούς. Το ύφος της καμπάνιας παραπέμπει στη «σκληρή» αισθητική των πρώτων χρόνων της καριέρας της, ωστόσο πολλοί θεώρησαν ότι η χρονική συγκυρία καθιστά το concept ατυχές — ειδικά τη στιγμή που οι ΗΠΑ βρίσκονται σε περίοδο έντασης λόγω των επιχειρήσεων της ICE, της υπηρεσίας που ασχολείται με συλλήψεις και απελάσεις μεταναστών.
«Την ώρα που άνθρωποι συλλαμβάνονται στις ΗΠΑ, η Κάιλι Τζένερ χρησιμοποιεί χειροπέδες για να πουλήσει κραγιόν», σχολίασε χαρακτηριστικά ένας χρήστης στο Reddit. Τα social media γέμισαν με παρόμοια σχόλια που έκαναν λόγο για «πλήρη αποσύνδεση από την πραγματικότητα» και «έλλειψη ενσυναίσθησης».
Πολλοί συνέκριναν την υπόθεση με τη διαβόητη διαφήμιση της Κένταλ Τζένερ για τη Pepsi το 2017, όπου εκείνη «έλυνε» μια διαδήλωση προσφέροντας ένα κουτάκι αναψυκτικού σε αστυνομικό — μια κίνηση που είχε προκαλέσει παγκόσμια οργή. «Είναι δυνατόν να επαναλαμβάνει η Κάιλι το ίδιο λάθος;» σχολίασε ένας χρήστης στο X (Twitter).
Αρνητικά σχόλια προκάλεσε και ο τίτλος της συλλογής, King Kylie, καθώς συμπίπτει με το παγκόσμιο κίνημα “No Kings”, που αντιτίθεται στους αυταρχικούς ηγέτες. «Διάβασε λίγο το κλίμα, Κάιλι. Δεν είναι ώρα για βασιλιάδες», έγραψε ένας ακόλουθος.
Άλλοι κατηγόρησαν την Τζένερ για «αισθητική προνομιούχων λευκών» και για «εκμετάλλευση του σωφρονιστικού συστήματος για εμπορικούς λόγους».
Παρά τη γενικευμένη κατακραυγή, η Κάιλι δείχνει ατάραχη. Συνεχίζει να προωθεί τη συλλογή της στα social media, ανεβάζοντας backstage πλάνα και αναρτήσεις με hashtag #KingKylie. Μάλιστα, αποκάλυψε ότι έχει ήδη γυρίσει το «Glosses Part 2», τη συνέχεια της viral καμπάνιας του 2016 σε σκηνοθεσία Κόλιν Τίλι.
Η συλλογή King Kylie αναμένεται να κυκλοφορήσει επίσημα στις 18 Οκτωβρίου, αφήνοντας το κοινό να αναρωτιέται αν τελικά πρόκειται για λάθος timing ή για σκόπιμη πρόκληση.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.


