Γράφει ο Λάζαρος Γεροφώτης
Η Disney συνεργάστηκε με τον βραβευμένο με Όσκαρ σκηνοθέτη Taika Waititi για την πολυαναμενόμενη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση του 2024, σε μορφή μικρού μήκους ταινίας με τίτλο: «The Boy and the Octopus», όπου υποστηρίζει το σημαντικό έργο της φιλανθρωπικής οργάνωσης Make-A-Wish.
Όπως δηλώνουν οι άνθρωποι της Disney: “Θέλαμε να δημιουργήσουμε κάτι που να έχει παγκόσμια απήχηση και με έναν οραματιστή όπως ο Taika Waititi, καταφέραμε να το κάνουμε αυτό σε μεγαλύτερη κλίμακα από τα προηγούμενα χρόνια. Αυτή η καμπάνια διευρύνει την απήχηση και τον αντίκτυπό μας, συνδυάζοντας αγαπημένα θέματα διακοπών με το μοναδικό, μαγικό στυλ του Taika. Αν και είναι μια φρέσκια προσέγγιση, εξακολουθεί να μοιράζεται την ίδια ζεστασιά, χαρά και μαγεία που το κοινό περιμένει από τη Disney κατά τη διάρκεια των διακοπών”.
Έδωσαν μεγάλη βάση στα VFX (ειδικά εφφέ) και ειδικά στο χταπόδι που ήταν ένας πολύπλοκος χαρακτήρας για να δημιουργηθεί, καθώς ήθελαν να φαίνεται αληθινό, δίνοντας βάση στις κινήσεις του. Η μικρού μήκους ταινία, περιλαμβάνει επίσης μια διασκευή του τραγουδιού «Part of Your World» από τη «Μικρή Γοργόνα», που ερμηνεύεται από μια ορχήστρα 60 ατόμων.
Υπόθεση: Η ταινία ακολουθεί το ταξίδι ενός παιδιού που ανακαλύπτει ότι ένα περίεργο χταπόδι έχει προσκολληθεί στο κεφάλι του κατά τη διάρκεια παραθαλάσσιων διακοπών. Μετά την επιστροφή στο σπίτι, το αγόρι δημιουργεί μια αληθινή φιλία με το πλάσμα της θάλασσας εισάγοντας τον νέο του σύντροφο στη ζωή του στη στεριά — αξιοποιώντας τη δύναμη του φωτόσπαθου των Jedi, παίζοντας με τη φιγούρα δράσης Buzz Lightyear και φανταζόμενος τη διαδρομή του Άγιου Βασίλη σε όλο τον κόσμο με τον χάρτη στον τοίχο του — πριν πάρει το αξιαγάπητο χταπόδι στον κόσμο για να ζήσει τη χαρά των διακοπών, κρυμμένο κάτω από τον Μίκυ σκούφο του.