Πέμπτη βράδυ, Αθήνα. Οι Αθηναίοι σηκώνουν το κεφάλι στον ουρανό και βλέπουν ένα φωτεινό drone show να σχηματίζει το λογότυπο της Adidas, παπούτσια να πετούν σαν Άρεια Πτέρυγα και κάπου εκεί… η Ακρόπολη να γίνεται το φόντο του επόμενου viral campaign. Η Ιστορία παρακολουθεί μουδιασμένη, ο Περικλής facepalms και το Υπουργείο Πολιτισμού…τα παίρνει στο κρανίο.
«Μηνύσεις κατά παντός υπευθύνου» λέει τώρα το Υπουργείο.
📌 Αναφορικά με διαφήμιση εταιρείας αθλητικών ειδών στην οποία φέρεται να απεικονίζεται η Ακρόπολη, ανακοινώνεται ότι:
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του #ΥΠΠΟ καταθέτουν εντός της ημέρας μήνυση κατά παντός υπευθύνου για παραβίαση της αρχαιολογικής νομοθεσίας. (1/2)
— Υπουργείο Πολιτισμού (@cultureGR) May 16, 2025
Στο μεταξύ, η Adidas, παγκόσμιος κολοσσός των sneakers και των παρκαρισμένων drones, σίγουρα δε σκέφτηκε ότι μπορεί και να χρειάζεται καμιά άδεια από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας ή, ξέρω ’γω, μια υποτυπώδη συνεννόηση με το ελληνικό κράτος πριν κάνει το βράχο… διαφημιστικό banner.
Αλλά να είμαστε και δίκαιοι. Πώς να αντισταθεί κανείς στο σουρεαλιστικό θέαμα ενός γιγάντιου αθλητικού παπουτσιού που αιωρείται πάνω από τον Παρθενώνα; Είναι αυτό που λέμε: “Impossible is nothing”, ειδικά όταν έχεις μπάτζετ.
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού καταθέτουν εντός της ημέρας μήνυση κατά παντός υπευθύνου για παραβίαση της αρχαιολογικής νομοθεσίας.
Επιπλέον το Υπουργείο είναι σε επικοινωνία με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, προκειμένου να διερευνηθεί η τήρηση ή μη της διαδικασίας αδειοδότησης της υπερπτήσης drone, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
Και κάπου εδώ, μεταξύ drones, λέιζερ και ιερών παραβιάσεων, γεννιέται το ερώτημα: Τι μένει τελικά ιερό σε αυτή τη χώρα; Η Ακρόπολη; Το branding; Ή μήπως η ικανότητά μας να αντιδρούμε μόνο όταν έχει περάσει το σόου, έχει ανέβει TikTok και έχει πάρει κι ένα εκατομμύριο likes;
Μέχρι τότε, προσδεθείτε. Επόμενη στάση: Nike πάνω στην Αμφίπολη.