HomeNewsroomΓκρεμίζεται η γέφυρα Πανοράματος – Πώς θα...

Γκρεμίζεται η γέφυρα Πανοράματος – Πώς θα κινηθεί η Θεσσαλονίκη τον Νοέμβριο

Ο υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος, δήλωσε στο Typosthes ότι η κατεδάφιση της γέφυρας Πανοράματος αποτελεί μια αναγκαία και αναπόφευκτη ενέργεια για την ομαλή εξέλιξη και τήρηση του χρονοδιαγράμματος του έργου FlyOver, με αφορμή την έναρξη των πρόδρομων εργασιών κατεδάφισης που ξεκίνησαν χθες.

Η κατεδάφιση της γέφυρας θα πραγματοποιηθεί σε δύο στάδια, με τον Περιφερειακό να κλείνει εντελώς για 48 ώρες, αποκλειστικά ένα Σαββατοκύριακο.

Στην πρώτη φάση θα αποξηλωθεί η γέφυρα της καθόδου, κάτι που αναμένεται να γίνει μέσα στον Νοέμβριο. Κατά τη διάρκεια των εργασιών, η κυκλοφορία θα μεταφερθεί στη λωρίδα της ανόδου, η οποία θα αμφιδρομηθεί: δύο λωρίδες θα κατευθύνονται προς Πανόραμα και μία προς Πυλαία. Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών στον έναν κλάδο, θα ξεκινήσει η κατεδάφιση του δεύτερου.

Σε πρόσφατη ευρεία σύσκεψη του Συντονιστικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης στο ΥΜΑΘ, με τη συμμετοχή δημάρχων, φορέων, του αναπληρωτή υπουργού Μεταφορών Κωνσταντίνου Κυρανάκη και του Θόδωρου Ταχιάου, συζητήθηκε ένα συνολικό σχέδιο για τη διαχείριση του κυκλοφοριακού χάους που αναμένεται να προκύψει τόσο από τη διακοπή λειτουργίας του Μετρό από τις 10 Νοεμβρίου και για έναν μήνα, όσο και από την κατεδάφιση της μιας από τις δίδυμες γέφυρες Πανοράματος.

Πρόταση για λεωφορειακή γραμμή εξπρές από το Πανόραμα

Ο δήμαρχος Πυλαίας–Χορτιάτη, Ιγνάτιος Καϊτεζίδης, πρότεινε τη δημιουργία μιας νέας λεωφορειακής γραμμής εξπρές, πέρα από την υπάρχουσα «58», ώστε να μετριαστούν οι επιπτώσεις από τα έργα. Όπως ανέφερε, η γραμμή αυτή θα πρέπει να προστεθεί στο δίκτυο και όχι να αντικαταστήσει κάποια άλλη, εξυπηρετώντας μια περιοχή με 100.000 κατοίκους και το ένα τρίτο των ιδιωτικών σχολείων της Θεσσαλονίκης.

Η πρόταση προβλέπει η νέα γραμμή να ξεκινά από το Πανόραμα, να διέρχεται από τη Θέρμη και να καταλήγει στον τερματικό σταθμό του Μετρό στη Νέα Ελβετία, διευκολύνοντας έτσι την πρόσβαση προς το κέντρο και αποσυμφορώντας τη βασική γραμμή.

Παράλληλα, το Δημοτικό Συμβούλιο Πυλαίας–Χορτιάτη, με πρόσφατο ομόφωνο ψήφισμα, έχει ζητήσει συνεχή παρουσία της Τροχαίας στον κόμβο της υπό κατεδάφιση γέφυρας, προκειμένου να ρυθμίζεται αποτελεσματικά η κυκλοφορία στην είσοδο του Περιφερειακού και στον κεντρικό άξονα Πυλαίας–Πανοράματος.

Related stories

«Η Ωραία Κοιμωμένη» έρχεται στη Θεσσαλονίκη

Η Ωραία Κοιμωμένη στο Ράδιο Σίτυ – Θεσσαλονίκη στις...

92.000 θεατές στις προβολές και στις εκδηλώσεις του 66ου ΦΚΘ

Με 92.000 θεατές στις προβολές σε φυσικούς χώρους και...

Ο Λάνθιμος μονοπωλεί και 7 νέες ταινίες έρχονται στις αίθουσες

Οι ταινίες της εβδομάδας 13 – 19.11.2025 Γράφει ο Λάζαρος...

Τέλος στο κυκλοφοριακό χάος: Ο νέος χάρτης στάθμευσης για τουριστικά λεωφορεία

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης επιχειρεί να λύσει ένα χρόνιο πρόβλημα που ταλαιπωρούσε την πόλη:...