
Έντονες αντιδράσεις προκάλεσε ο βανδαλισμός του συστήματος Seatrac στην παραλία των Νέων Επιβατών, μιας υποδομής που επιτρέπει σε άτομα με κινητικές δυσκολίες να έχουν αυτόνομη πρόσβαση στη θάλασσα. Το περιστατικό γνωστοποίησε ο δήμαρχος Θερμαϊκού Θεόδωρος Τζέκος, ενώ η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου ξέσπασε δημόσια, κάνοντας λόγο για προσβολή της ανθρώπινης αξιοπρέπειας.
Σε ανάρτησή της, η κ. Πατουλίδου τόνισε πως η εγκατάσταση του Seatrac ήταν αποτέλεσμα πολυετούς προσπάθειας και προσωπικών αγώνων, επισημαίνοντας ότι τέτοιες υποδομές προσφέρουν ελευθερία και ποιότητα ζωής σε ανθρώπους που διαφορετικά δυσκολεύονται να απολαύσουν τη θάλασσα. Μάλιστα, αναφέρθηκε σε συγκινητικές στιγμές χρηστών του συστήματος, υπογραμμίζοντας τη σημασία του για την καθημερινότητά τους.
Η αντιπεριφερειάρχης συνέδεσε το περιστατικό με ένα ευρύτερο κοινωνικό πρόβλημα, εκφράζοντας την ανησυχία της για την έλλειψη σεβασμού απέναντι σε έργα που εξυπηρετούν ευάλωτες ομάδες πολιτών. Ιδιαίτερα αιχμηρή ήταν η αναφορά της στο ενδεχόμενο οι δράστες να είναι ανήλικοι, κάνοντας λόγο για αποτυχία της κοινωνίας να καλλιεργήσει την ενσυναίσθηση και τον σεβασμό προς τον συνάνθρωπο.
Παρά τη ζημιά, ο Δήμος Θερμαϊκού έχει ήδη προχωρήσει στις διαδικασίες αποκατάστασης του Seatrac, με στόχο να επανέλθει σύντομα σε λειτουργία. Το περιστατικό, ωστόσο, άνοιξε ξανά τη συζήτηση για την προστασία των δημόσιων υποδομών και τον σεβασμό απέναντι σε έργα που εξασφαλίζουν ίσες ευκαιρίες και προσβασιμότητα για όλους.



