HomeMind the artΜουσεία - ΓκαλερίΌμοιος - Έτερος: Πορείες IΙΙ

Όμοιος – Έτερος: Πορείες IΙΙ

Όμοιος – Έτερος: Πορείες IΙΙ
*
Εγκαίνια : Πέμπτη 11 Απριλίου 2019, 20:00

src=https://ci3.googleusercontent.com/proxy/IZex23IglKlUIiU1MOQ153VBIKZwXkclzaWZeNDhP6rek_CNKAkDf8zGW7iZi3hZGEr1ckvWekHapt_yFEDF9krIcNpuPsoa7pOw2tMiIyhBwVoPuVnfAme5UvzCIfapQu4TJ9dFPtzz4PjuNhsiJR1hjZkdymBVK2Y=s0-d-e1-ft#https://gallery.mailchimp.com/8f892a6b7f1aa5793844880a1/images/3a84cde4-b30f-491d-b049-e7491ae970d2.jpg
Νίκος-Γαβριήλ Πεντζίκης, Απολυτίκιον Ἡ ἀμνάς σου Ἰησοῦ, 1975, μικτή τεχνική σε χαρτί, 24 Χ 16 cm

src=https://ci5.googleusercontent.com/proxy/ZgtY33XTdCd1Mdep9_haerkW1TFTGCGSyXoZ95RCQD6upHNg4-qmZhKz9wXy24PbbXATHJnEcQm4y3x26nfqksTbz57nagpVNWJTS4AJUPvWF0GPC3NzaD1l0mraEpypoprItvLKxD-2NYdYVStK0ZtT8s-PstPnaww=s0-d-e1-ft#https://gallery.mailchimp.com/8f892a6b7f1aa5793844880a1/images/708d4266-2b17-49ea-be1a-df1cae31170e.jpg

Νίκος Σαχίνης, Νεκρή Φύση με Βάζο και Άσπρο Μήλο, 1957, μικτή τεχνική σε χαρτί, 33 Χ 46.5 cm

src=https://ci6.googleusercontent.com/proxy/vgReyIAmnLXnrj4luV4qUcVhFy9dtsoc9YIQW1NKE5kNQS6o9UAYxmUg5jkTGVsxak0RoLbyurUs77xoPFe-Q9jyZ2xvE5uIvWJJan-P-2WdEbJvjVW6S-waXkdZyZknGT4LJqk54Y-Y282tfUvD-qU4i4Y-n81rkls=s0-d-e1-ft#https://gallery.mailchimp.com/8f892a6b7f1aa5793844880a1/images/612139a5-17b0-4cd9-b21e-2fb459eb5a7d.jpg

Νίκος Σαχίνης, Νεκρή Φύση με Άσπρα Μήλα, 1987, ακρυλικό σε χάρντμπορντ, 68 Χ 98.5 cm

Η Γκαλερί ΕΙΡΜΟΣ (Καρόλου Ντηλ & Λεωφ. Νίκης 17) εγκαινιάζει την Πέμπτη 11 Απριλίου 2019 το τρίτο μέρος μιας σειράς εκθέσεων με τον τίτλο Όμοιος-Έτερος: Πορείες ΙΙΙ.

Οι εκθέσεις αυτές είναι το αποτέλεσμα μιας έρευνας πάνω στη μεθοδολογία και το ύφος του εκάστοτε καλλιτέχνη και πως αυτός εξελίχθηκε και μεταλλάχτηκε, πολλές φορές ριζικά, μέσα σε μια πορεία χρόνων. Πρωτόλειοι προβληματισμοί που μορφοποιήθηκαν σε μοτίβα και εκλεκτικές συγγένειες ανάμεσα σε έργα που τα χωρίζουν ολόκληρες εποχές, αλλαγές στο κοινωνικό-πολιτικό γίγνεσθαι αλλά και η ίδια η προσωπική εξέλιξη του καλλιτέχνη και οι μεταβάσεις του.

Παράλληλα με τις επιμέρους αυτές τροχιές αποτυπώνεται το εικαστικό πανόραμα της μεταπολεμικής τέχνης στην Ελλάδα, μέσα από ένα παλίμψηστο εικόνων και προβληματισμών, παρακολουθώντας προσεκτικά διαφορετικά εικαστικά ρεύματα που διακλαδώνονται μέσα σε ένα ρευστό τοπίο.

Σε συνέχεια του πρώτου και του δεύτερου μέρους που ολοκληρώθηκαν μέσα στο 2018, το επόμενο αυτό κεφάλαιο, μας συστήνει καλλιτέχνες που γεννήθηκαν και δραστηριοποιήθηκαν στην Θεσσαλονίκη από την δεκαετία του '40 μέχρι και σήμερα.

Λόγω της έκτασης του εγχειρήματος και του αριθμού των καλλιτεχνών που θα παρουσιαστούν, την έκθεση αυτή θα ακολουθήσει άλλη μία το Φθινόπωρο του 2019.


Στις Πορείες ΙΙΙ θα παρουσιαστούν έργα των: Βασιλειάδη, Βενετούλια, Βούρου, Γεωργίου, Ζήκα, Ζογλοπίτη, Λαχά, Μαβίδη, Μαυρομάτη, Νάτση, Παπανάκου, Παπασπύρου, Παραλή, Πεντζίκη, Σαχίνη, Σκούλου, Τζοβανάκι, Τσεντεμαΐδη, Τσίζεκ

src=https://ci6.googleusercontent.com/proxy/OERfOvH5g64e4an8fvI2CRhAwOrvoH-urIqEgUOobiLpTVt5YIfBDKuAfW-py3ZIi4p3gMOCxscr4EYevEATMLl1snIrMJZqfEYUmpUFMEREByxNPL0NLSYT7RHOVaS_zOzy5iema60ACfILX9mzy5xob8K4IykUB8I=s0-d-e1-ft#https://gallery.mailchimp.com/8f892a6b7f1aa5793844880a1/images/a831e105-40d0-4520-8b97-d4c7f580eee4.jpg

Γιώργος Παραλής, Λαοκόων, 1959, τέμπερα σε ξύλο, 38 Χ 47 cm

src=https://ci5.googleusercontent.com/proxy/Nvp2Tv2RjwiepUlVRajtCMOSEPFY-8duZgK60kP7Q86L8RNBDb3tcEGWIrDqBMuVnhLfR3rP-R8dynbmDzDTMuWwPKkVBl9rfpWYrq4GZq-lIq0KdJ79AJxXNzIeNvqqrmVKthfB8B6qc2mtuV6Zn8AhF0tmcAb98d4=s0-d-e1-ft#https://gallery.mailchimp.com/8f892a6b7f1aa5793844880a1/images/dc7fd84e-d808-4671-ae46-0dc1d02d0877.jpg

Νίκος-Γαβριήλ Πεντζίκης, Στην Αυλή, 1944, λάδι σε κοντραπλακέ, 45.5 Χ 47 cm

Related stories

Ορόσημα του Ελληνικού Κινηματογράφου από το 1896 έως το 1940

Για τον Ελληνικό κινηματογράφο των δεκαετιών του ’50, του...

Ο νέος αέρας της Εγνατίας και τα διαμάντια της Βενιζέλου

της Βιολέτας Λεμόνα aka thessalonicious Το πρόγραμμα της ημέρας σε...

H θρυλική λίστα τραγουδιών του Κουέντιν Ταραντίνο από τα soundtrack των ταινιών του

Αν κάτι χαρακτηρίζει τις ταινίες του Κουέντιν Ταραντίνο –...