του Γιάννη Παπαδόπουλου
Στην τελική ευθεία για τις εκλογές της Κυριακής και το μόνο σίγουρο αποτέλεσμα είναι ότι αυτή η προεκλογική περίοδος ήταν η πιο βαρετή των τελευταίων 20 ετών.
Στην προσπάθεια τα κόμματα να προσεγγίσουν τους νέους ψηφόρους αναλώθηκαν σε ανούσιες εμφανίσεις σε ψυχαγωγικές εκπομπές, σε αμήχανα βίντεο στα social media και αναρτήσεις επιπέδου influencer από τα Lidl.
Μια προεκλογική περίοδος μικρής διάρκειας που θεωρητικά έπρεπε να βομβαρδίζει τα ΜΜΕ με ειδήσεις, απασχολεί τα δελτία ειδήσεων λιγότερο από τις διαφημίσεις της Kumtel στις εκπομπές της Αννίτας Πάνια.
Οι πολιτικοί αρχηγοί αρνούνται να απαντήσουν στο τι έκαναν, επιμένουν να μιλούν μόνο για το τι ΘΑ κάνουν μετά τις εκλογές, τη στιγμή που τα γεγονότα που απέτυχαν να διαχειριστούν είναι ζωής και θανάτου. Στην κυριολεξία αφού το δυστύχημα στα Τέμπη ξεχάστηκε επιμελώς και όλοι ασχολούμαστε με την Παναγιά τη γκέισα ή με το γιατί ο Βαρουφάκης βάφτισε το σχέδιο (όνειρο) του για την οικονομία Δήμητρα και όχι Σούλα, Τούλα, Κούλα.
Το debate που περίμενες πως θα άκουγες τον έναν πολιτικό να στριμώχνει τον άλλο, έμοιαζε με τις απαντήσεις που δίνουν οι παίκτες στο Surviror και στο Master Chef. Οι δημοσιογράφοι με ερωτήσεις που θα μπορούσαν να βγάλουν συμπεράσματα πήραν για απαντήσεις έτοιμα κείμενα από επικοινωνιολόγους, που αποστήθισαν πολύ καλά οι πολιτικοί αρχηγοί(αυτό τους το δίνω) και εσύ που άκουγες, αν άκουγες γιατί την ίδια ώρα είχε champion league και οι περισσότεροι έβλεπαν τον αγώνα, έμεινες με την απορία αν έχουν προβλήματα ακοής οι πολιτικοί μας.
Γιατί αν δεν έχουν θα έπρεπε η ακρίβεια, ο φόβος για την επόμενη ημέρα, η μη εμπιστοσύνη στο πολιτικό σύστημα, να υπάρχουν στην ατζέντα τους. Τον ψηφοφόρο δεν τον ενδιαφέρουν τα παιδικά χρόνια του επόμενου πρωθυπουργού, ή το πως γνωρίστηκε με τη γυναίκα του – τον ψηφοφόρο τον ενδιαφέρει να ξέρει σε ποιο πρόγραμμα διακυβέρνησης θα εναποθέσει τις ελπίδες του για ένα καλύτερο αύριο.
Οι πολιτικοί αρχηγοί της χώρας μας λειτουργούν σαν μοντέλα στα καλλιστεία, ποντάρουν περισσότερο στην εμφάνιση με το μαγιό, παρά στην ερώτηση από την κριτική επιτροπή. Πιστεύουν πως την ώρα που θα κλείνει η κουρτίνα του παραβάν, ο ψηφοφόρος δε θα σκεφτεί αν του έφτασαν τα χρήματα αυτό το μήνα, αλλά ποιος έκανε το πιο viral βίντεο στο Tik Tok.
Όμως αν άκουγαν τον λαό, θα ήξεραν πως η φράση που ακούγεται περισσότερο από κάθε άλλη φορά είναι το “ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ” και αυτό είναι ότι χειρότερο μπορεί να συμβεί σε μια χώρα.