
Υπάρχουν τραγούδια που μόλις παίξουν, κάτι αλλάζει αμέσως μέσα μας. Ξαφνικά βρίσκεσαι σε ένα καράβι για νησί, σε μια βραδινή βόλτα με ανοιχτά παράθυρα, σε ένα beach bar λίγο πριν δύσει ο ήλιος ή σε εκείνο το καλοκαίρι που ακόμα κουβαλάς μαζί σου γιατί είχε συμβεί κάτι σημαντικό. Γι’ αυτό φέτος θέλουμε να φτιάξουμε το πιο αυθεντικό καλοκαιρινό mixtape της Θεσσαλονίκης. Με τραγούδια που διάλεξαν αγαπημένοι ραδιοφωνικοί παραγωγοί της πόλης. Το τραγούδι που θα τους θυμίζει για πάντα καλοκαίρι.
“Το καλοκαίρι μου (ή μάλλον το καλοκαίρι μας) έχει περάσει από πολλές φάσεις, ξεκινώντας από εκείνη την «αφασία» και την ανεμελιά των teenage χρόνων. Κάποια στιγμή ήρθαν οι ώρες που οι φυσικοί ήχοι απέκτησαν δύναμη και την ικανότητα να ανεβάζουν τη διάθεση. Καλοκαίρι σημαίνει, ιδανικά, να μην κάνω τίποτα. Να είμαι σε διακοπές. Κούνα που σε κούναγε. Πλέον αφήνω την «ηχορύπανση» από τα τζιτζίκια να μου είναι απαραίτητη στο πρωινό μου. Και πάνω στο δειλινό, μια αγαπημένη ώρα της ημέρας, με ησυχία, παλέτα του κόκκινου στον ορίζοντα, λίγο αεράκι και μουσική στη σωστή ένταση, όλα μπαίνουν στη θέση τους. Golden Hour το λένε τώρα και θα το δεχτώ!
Η επιλογή μου είναι το «Το Αγκίστρι (The Hook)» του Γιώργου Χατζηνάσιου από το soundtrack της ομώνυμης ταινίας του 1976. Ένα κομμάτι που για μένα κουβαλάει ήλιο, θάλασσα, καλοκαιρινές εικόνες και μια κινηματογραφική νοσταλγία που δύσκολα περιγράφεται με λόγια.”



