Pixel Hunting

Εσείς προλάβατε να χαρείτε τη γιορτή της
βιομηχανίας μας ή ασχοληθήκατε με τον ανασχηματισμό της κυβέρνησης; Αν κάνατε
το δεύτερο και θέλετε την επίγευση της E3 τότε ευτυχώς για εσάς υπάρχει και
ένας πιο επιφανειακός (αν και βαφτίζεται σημειωτικός) αναλυτής στο www.Authority.gr. Από κείνους
τους προβοκάτορες που δεν θα περιμένει καν την παρουσίαση της Nintendo με την
ίδια λογική που η πάλαι-ποτέ μαμά του gaming επέλεξε να αδιαφορήσει
για την E3.

Τι είχαμε λοιπόν φέτος στο Los Angeles; Δύο πράγματα έμειναν κυρίως στον γράφοντα. Αφενός η ατόφια
μεταμέλεια της Microsoft που προσπάθησε απ' άκρη σ' άκρη της βραδιάς
να κρατήσει χαμηλό, game-ο-κεντρικό προφίλ και να χτίσει ένα good-guy image. Αφετέρου
το γεγονός πως και φέτος την καλύτερη παρουσίαση (και για τρίτη συνεχόμενη
χρονιά) την είχε η Ubisoft. Αφήνοντας προφανώς κατά μέρος τα χορευτικά της Φίνος Φιλμ και την
υπερπροσπράθεια της -κατά τα άλλα εξαιρετικής- Aisha Tyler να ρίχνει ολούθε f-bombs.

Ας πιάσουμε όμως τα επιμέρους στοιχεία
της βραδιάς. Η Microsoft όντως ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες του κόσμου και
έκανε αυτό ακριβώς που έταξε. 90 λεπτά από έναν συνεχή βομβαρδισμό από τίτλους.
Μία παρουσίαση που αν με ρωτήσει κανείς, ναι μεν έκανε πιο ελκυστική μία δυνητική
αγορά του XboxOne αλλά της έλειπε μία συνοχή και ένα πλαίσιο που θα της έδινε
το σωστό ρυθμό ώστε να ενθουσιάσει. Ούτε για μία στιγμή ενθουσιασμός και ειδικά
στα πιο καίρια σημεία της παρουσίασης, τα αποκλειστικά παιχνίδια. Σαν ένα κακό dj-set.
Υπήρχε απλά βιασύνη. Δεν βγάζεις gameplay από Witcher 3 για να το
διώξεις μέσα σε 5 λεπτά, κακήν-κακώς από τη σκηνή.

Περνώντας στην EA και την πανδαισία του conceptual game play μπορούμε επιτέλους
να αντιληφθούμε πως η προετοιμασία και η διαχείριση των studio για τη νέα γενιά
είναι ένα εντελώς νέο παιχνίδι σε εντελώς νέα χωράφια. Δεν είναι καθόλου τυχαίο
το γεγονός πως βλέπουμε τίτλους να αναβάλονται για πιο βολικά launchwindows. Το μόνο σίγουρο είναι
πως ο φόρτος εργασίας που απαιτούν πλέον οι τίτλοι νέας γενιάς από την άποψη
και μόνο του ρετουσαρίσματος είναι εκθετικά αυξημένος από την περασμένη γενιά. Ακόμα
και αν απλά μιλάμε για το -θεωρητικά- βασικό 1080 p σε 60 fps. Αυτό ενδεχομένως
όμως να είναι πολύ θετικό για την αγορά εργασίας στη βιομηχανία (αν τουλάχιστον
θέλουν να διατηρηθούν κάποια εξοντωτικά ετήσια franchises). Αυτό που
έκανε η EA πάντως ήταν απλά αναμενόμενο αν σκεφτεί κανείς πως σε οποιαδήποτε
άλλη περίπτωση δεν θα είχε απολύτως τίποτα να δείξει. Έχει σφάξει εξάλλου τόσα
και τόσα studio.

Η Ubisoft ως συνήθως έκανε την πιο to-the-point παρουσίαση, φροντίζοντας
να μοιράζει την προσοχή των gamersκαι των μετόχων μεταξύ casual και core τίτλων χωρίς
να κουράζει πολύ. Έδωσε ένα πανέμορφο trailer για το Division (για το οποίο έχω αρχίσει
να αποκτώ μία ιδιαίτερη συμπάθεια ειδικότερα μετά τις πιο συναισθηματικές του
εξάρσεις), έδωσε Far Cry 4, Assassin's Creed Unity, το απολωλός πρόβατο Rainbow Six Siege και το προσωπικό αγαπημένο Valliant Hearts.

Και η Sony όπως πάντα για το τέλος. Τα είχα πει πριν λίγο καιρό (http://www.exostispress.gr/Article/k-0). Ο ιαπωνικός κολοσσός
δεν είχε ούτε τη φούρια να δείξει κάτι άλλο που να ξεπεράσει τις προσδοκίες του
κόσμου ούτε όμως και την ανάγκη να χτίσει εκ νέου το image του. Έκανε όμως μία
ταπεινή επίδειξη της δυναμικής του χτυπώντας στα καίρια σημεία και ρίχνοντας
και λίγο -άκομψα- λάδι στη φωτιά με την αναφορά για την, απόλυτα προαιρετική, Play Station Camera. Κράτησε ψηλά το λάβαρο
του indie gaming (ίδιον όλων των παρουσιάσεων) και παρουσίασε όσα γνώριζε πως θα
κάνουν αίσθηση. Μία ιδιαίτερη μνεία στο studio της Hello Games για το No Man's Sky που ειλικρινά
φέρει αυτή τη στιγμή επάξια τον προσδιορισμό ενός next-game παιχνιδιού.

Τι άλλο μπορούμε να κρατήσουμε από τη φετινή
E3; Το μόνο σίγουρο είναι πως η τράπουλα μοιράστηκε και πάλι και ορισμένοι
παίκτες φαίνονται περισσότερο διατεθειμένοι να παίξουν σωστά. Το πιο υγιές για
τη βιομηχανία. Αυτό που θέλουμε όλοι. Και ένα Hλlf-Life 3.

Εσείς όμως, που θέλετε εφ' όλης της ύλης
αναλύσεις, νέα, φήμες και παρουσιάσεις των νέων τίτλων μην κάθεστε άλλο. Στο www.authority.gr τα πληκτρολόγια
έχουν πάρει φωτιά.

Related stories

Είναι οι “Στενές επαφές με τον Διάβολο” το θρίλερ της χρονιάς;

γράφει ο Λάζαρος Γεροφώτης Η ταινία “Στενές επαφές με τον...

Θεσσαλονίκη: Πρωινή επίσκεψη από δελφίνια στον Θερμαϊκό

Μια ευχάριστη έκπληξη περίμενε όλους όσοι βρέθηκαν το πρωί...