HomeMind the artΜουσεία - ΓκαλερίΣυνεχίζεται η έκθεση "Όμοιος - Έτερος: Πορείες...

Συνεχίζεται η έκθεση "Όμοιος – Έτερος: Πορείες IΙΙ " στη Γκαλερί Ειρμός

src=https://ci5.googleusercontent.com/proxy/Nvp2Tv2RjwiepUlVRajtCMOSEPFY-8duZgK60kP7Q86L8RNBDb3tcEGWIrDqBMuVnhLfR3rP-R8dynbmDzDTMuWwPKkVBl9rfpWYrq4GZq-lIq0KdJ79AJxXNzIeNvqqrmVKthfB8B6qc2mtuV6Zn8AhF0tmcAb98d4=s0-d-e1-ft#https://gallery.mailchimp.com/8f892a6b7f1aa5793844880a1/images/dc7fd84e-d808-4671-ae46-0dc1d02d0877.jpg

Νίκος-Γαβριήλ Πεντζίκης, Στην Αυλή, 1944, λάδι σε κοντραπλακέ, 45.5 Χ 47 cm

src=https://ci5.googleusercontent.com/proxy/ZgtY33XTdCd1Mdep9_haerkW1TFTGCGSyXoZ95RCQD6upHNg4-qmZhKz9wXy24PbbXATHJnEcQm4y3x26nfqksTbz57nagpVNWJTS4AJUPvWF0GPC3NzaD1l0mraEpypoprItvLKxD-2NYdYVStK0ZtT8s-PstPnaww=s0-d-e1-ft#https://gallery.mailchimp.com/8f892a6b7f1aa5793844880a1/images/708d4266-2b17-49ea-be1a-df1cae31170e.jpg

Νίκος Σαχίνης, Νεκρή Φύση με Βάζο και Άσπρο Μήλο, 1957, μικτή τεχνική σε χαρτί, 33 Χ 46.5 cm

src=https://ci6.googleusercontent.com/proxy/vgReyIAmnLXnrj4luV4qUcVhFy9dtsoc9YIQW1NKE5kNQS6o9UAYxmUg5jkTGVsxak0RoLbyurUs77xoPFe-Q9jyZ2xvE5uIvWJJan-P-2WdEbJvjVW6S-waXkdZyZknGT4LJqk54Y-Y282tfUvD-qU4i4Y-n81rkls=s0-d-e1-ft#https://gallery.mailchimp.com/8f892a6b7f1aa5793844880a1/images/612139a5-17b0-4cd9-b21e-2fb459eb5a7d.jpg

Νίκος Σαχίνης, Νεκρή Φύση με Άσπρα Μήλα, 1987, ακρυλικό σε χάρντμπορντ, 68 Χ 98.5 cm

Η Γκαλερί ΕΙΡΜΟΣ (Καρόλου Ντηλ & Λεωφ. Νίκης 17) παρουσιάζει το τρίτο μέρος μιας σειράς εκθέσεων με τον τίτλο Όμοιος-Έτερος: Πορείες ΙΙΙ.

Οι εκθέσεις αυτές είναι το αποτέλεσμα μιας έρευνας πάνω στη μεθοδολογία και το ύφος του εκάστοτε καλλιτέχνη και πως αυτός εξελίχθηκε και μεταλλάχτηκε, πολλές φορές ριζικά, μέσα σε μια πορεία χρόνων. Πρωτόλειοι προβληματισμοί που μορφοποιήθηκαν σε μοτίβα και εκλεκτικές συγγένειες ανάμεσα σε έργα που τα χωρίζουν ολόκληρες εποχές, αλλαγές στο κοινωνικό-πολιτικό γίγνεσθαι αλλά και η ίδια η προσωπική εξέλιξη του καλλιτέχνη και οι μεταβάσεις του.

Παράλληλα με τις επιμέρους αυτές τροχιές αποτυπώνεται το εικαστικό πανόραμα της μεταπολεμικής τέχνης στην Ελλάδα, μέσα από ένα παλίμψηστο εικόνων και προβληματισμών, παρακολουθώντας προσεκτικά διαφορετικά εικαστικά ρεύματα που διακλαδώνονται μέσα σε ένα ρευστό τοπίο.

Σε συνέχεια του πρώτου και του δεύτερου μέρους που ολοκληρώθηκαν μέσα στο 2018, το επόμενο αυτό κεφάλαιο, μας συστήνει καλλιτέχνες που γεννήθηκαν και δραστηριοποιήθηκαν στην Θεσσαλονίκη από την δεκαετία του '40 μέχρι και σήμερα.

Λόγω της έκτασης του εγχειρήματος και του αριθμού των καλλιτεχνών που θα παρουσιαστούν, την έκθεση αυτή θα ακολουθήσει άλλη μία το Φθινόπωρο του 2019.


Στις Πορείες ΙΙΙ παρουσιάζονται έργα των: Βασιλειάδη, Βενετούλια, Βούρου, Γεωργίου, Ζήκα, Ζογλοπίτη, Λαχά, Μαβίδη, Μαυρομάτη, Νάτση, Παπανάκου, Παπασπύρου, Παραλή, Πεντζίκη, Σαχίνη, Σκούλου, Τζοβανάκι, Τσεντεμαΐδη, Τσίζεκ

Related stories

Revisiting: La La Land (2016) του Damien Chazelle

Γράφει η Φανή Εμμανουήλ Κάθε φορά που ξαναβλέπω μια ταινία...

Το Φεστιβάλ Δάσους συνεχίζεται δυναμικά και τον Σεπτέμβριο

Το Φεστιβάλ Δάσους, το μεγάλο πολιτιστικό γεγονός της Θεσσαλονίκης, συνεχίζει για δέκατη...

Κινηματογράφος και αθλητισμός: 6 ταινίες για το Μπάσκετ

  Γράφει ο Λάζαρος Γεροφώτης Ο Γιάννης Αντετοκούμπο είναι (μαζί με...

Το ‘ελληνικό Woodstock’ και ένα πάρτυ στη Βουλιαγμένη

Το πρωτοποριακό πάρτι του Λουκιανού Κηλαηδόνη στη Βουλιαγμένη, γνωστό...

3 Νέες ταινίες στις κινηματογραφικές αίθουσες και η κορυφαία συνάντηση του Deadpool με τον Woolverin

γράφει ο Λάζαρος Γεροφώτης Με τις θερμοκρασίες να συνεχίζουν να...