HomeΘέματαTIPS ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ!

TIPS ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ!

Στην εποχή που ζούμε είναι δύσκολο να μείνουμε ανεπηρέαστοι ψυχολογικά, πόσο μάλλον οικονομικά. Είναι εποχή που πρέπει να ανταπεξέλθουμε σε όλα όσα δεν είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε.Έχουμε όλοι ‘κουρέψει’ όλα μας τα έξοδα και τα έχουμε περιορίσει.Έχουμε ‘κουρέψει’ όμως τα σωστά έξοδα; Και αν ναι με ποιές προτεραιότητες;Ακόμα και τώρα έχουμε την δυνατότητα όλοι μας να προσέξουμε την υγεία μας και να θωρακίσουμε τη ζωή μας βελτιώνοντας με αυτό τον τρόπο την καθημερινότητα μας.


  • Γυμναστείτε σωστά και με ασφάλεια!Το να γυμναστεί κάποιος εντατικά για δυο ώρες μια φορά στις δεκαπέντε ημέρες δεν έχει καμία απολύτως αξία, ίσως δε να τον οδηγήσει και σε μικροτραυματισμούς. Αντιθέτως, κάποιος που καθημερινά γυμνάζεται, έστω και 30 λεπτά, ωφελεί μέγιστα τον οργανισμό του σε ποικίλους τομείς της υγείας, ενώ ταυτόχρονα θέτει τις βάσεις για τη διατήρηση ενός επιθυμητού σωματικού βάρους. 

Η βελτίωση της καρδιαγγειακής λειτουργίας και η έκκριση χημικών ουσιών στον οργανισμό, μέσω της άσκησης, έχει άμεση επίδραση στη διάθεση του ασκούμενου. Η ευχάριστη διάθεση συνδέεται με χημικές ουσίες που εκκρίνονται στον εγκέφαλο και επιδρούν στην ψυχολογική κατάσταση του ατόμου. Τέτοιου είδους χημικές ουσίες είναι η νορεπινεφρίνη, η σεροτονίνη και η ντοπαμίνη, οι οποίες ασκούν θετική επίδραση στην ψυχολογική διάθεση.

Προτιμήστε την ομαδική άσκηση! Σύμφωνα με την επικεφαλής της έρευνας, Emma Cohen, τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η απελευθέρωση ενδορφινών είναι σημαντικά μεγαλύτερη σε ομαδική άσκηση σε σχέση με την ατομική, ακόμα και όταν το αποτέλεσμα της άσκησης ή η ένταση παραμένουν σταθερά.

  • Τρώτε τακτά και συχνά γεύματα.Ένα ημερήσιο διαιτολόγιο με θερμιδική απόδοση 2.000 θερμίδων για παράδειγμα, είτε χωριστεί σε 3 είτε σε 5-6 γεύματα, αποδίδει τις ίδιες θερμίδες. Όταν όμως υπάρχει καταμερισμός σε 5-6 μικρότερα γεύματα καθημερινά (π.χ. πρωινό, δεκατιανό, μεσημεριανό, απογευματινό, βραδινό) τότε υπάρχουν μικρές (και όχι μεγάλες) διαβαθμίσεις στα επίπεδα του σακχάρου του οργανισμού και κυρίως της ινσουλίνης, πράγμα σημαντικό για τη μεταβολική μας πορεία και τις καλές 'καύσεις'.

  • Να πίνετε νερό.Είναι εύκολο να μπερδέψετε την δίψα με την πείνα και να απλώσετε το χέρι σε ένα μπισκότο, ενώ στην πραγματικότητα θέλετε ένα ποτήρι νερό. Φροντίστε, συνεπώς, να είναι καλά ενυδατωμένος ο οργανισμός σας. Για να μπορέσετε να επιτύχετε τον στόχο των οκτώ ποτηριών νερού που συνιστούν πολλοί ειδικοί, φροντίστε να έχετε ένα μεγάλο μπουκάλι νερό στο γραφείο σας ή στο ψυγείο, από το οποίο θα πίνετε συνεχώς στη διάρκεια της ημέρας.

  • Κοιμηθείτε σωστά, ξυπνήστε πρωί. Κοιμηθείτε τις σωστές ώρες και ξυπνήστε νωρίς το πρωί. Αυτό θα κάνει καλό στη διάθεσή σας, θα σας δώσει θετική ενέργεια και θα κάνει καλό στον ψυχολογικό σας κόσμο! 
  • Σταματήστε να παραπονιέστε.Μην είστε μίζεροι! Εστιάστε στο πρόβλημα και μην παραπονιέστε, απλά αντιμετωπίστε το. Δεν θα λυθεί μόνο του με την γκρίνια και τα παράπονα. Αν μπορείτε, απολαύστε το κιόλας.

  • Ζήστε το σήμερα.Όχι το χθες, ούτε το αύριο. Πηγαίνετε, ζήστε αυτό που μπορείτε τώρα και αφήστε το χθες πίσω. Δεν είναι εδώ πια. Και το αύριο δεν υπάρχει ακόμα, οπότε μην σας απασχολεί. Ζήστε το σήμερα χωρίς τις χθεσινές αναμνήσεις και τις αυριανές έγνοιες. Σκεφτείτε το πολύ καλά αυτό!
  • Κάντε καινούριους φίλους.Ανοιχτείτε, μη φοβάστε! Κάντε καινούριους φίλους, εννοείτε κρατώντας και τους παλιούς. Έτσι θα γνωρίσετε καινούρια πράγματα στη ζωή και θα κάνετε κι άλλα πράγματα που θα σας γεμίσουν!

Related stories