HomeUrbanitiesFashion Room Service: Όσα έγιναν και μας...

Fashion Room Service: Όσα έγιναν και μας έμειναν αξέχαστα

What went down στο Fashion Room Service, την Τετάρτη 16/ 11 στο COLORS URBAN HOTEL

γράφει η Άννα Παπαστύλου

Σχεδόν απευθείας σύνδεση, με την κοσμική πλευρά της Θεσσαλονίκης και το Fashion Room Service στο COLORS URBAN HOTEL, που ενισχύει για έβδομη φορά το μεγάλο event μόδας, που έχει βάλει εγχώρια ένα σημαντικό λιθαράκι στο promotion ανερχόμενων local brands.

Περάσαμε στο κατώφλι του ξενοδοχείου, κεραστήκαμε το πρώτο από τα δύο gin tonic που μας αναλογούσαν, ευγενική χορηγία του event… Και σαν σωστές αναποφάσιστες δεν ξέραμε πως να μοιράσουμε τον χρόνο μας μεταξύ των τριών ορόφων που φιλοξενούσαν ενδύματα, αξεσουάρ, skincare, eyewear, από 25 διαφορετικά brands της διοργάνωσης.

Όταν το πήραμε απόφαση να αφήσουμε το κατώφλι του ξενοδοχείου, πριν προλάβουμε να ξε-λαχανιάσουμε από τα σκαλιά που ανεβήκαμε, μπήκαμε στο δωμάτιο του ΜΟΜΕΝ ORGANIC CLOTHING, και ακούσαμε το πιο ωραία-κουλό πράγμα. Όλα τα άνετα overalls σε earthy τόνους, από απαλά υφάσματα που χαζεύαμε, όπως μας ενημέρωσε η κοπέλα που τα πουλούσε, μπορούμε ή μάλλον πρέπει μόλις τελειώσει η χρηστικότητα τους. Σίγουρα πάντως είπε να μην τα πετάξουμε στους μωβ κάδους, καθώς όπως μας ενημέρωσε θα καταλήξουν σε θριφτάδικα, σε second hand μαγαζιά και σε ό,τι  άλλο μέρος μπορείς να φανταστείς… παρά σε εργοστάσια ανακύκλωσης ενδυμάτων.

Τα παιδιά της ομάδας του MOMEN BRAND, για να σου δώσουν λοιπόν μια δυνατή εναλλακτική, , έφτιαξαν ρούχα από υλικά που εάν τα θάψεις στο έδαφος, θα αποσυντεθούν, κάνοντας ένα πλήρη κύκλο γυρίζοντας πίσω στην φύση απ’ όπου προέρχονταν. Φεύγοντας μας πέταξαν και την ατακάρα πως και η κάρτα που μας έδωσαν και γράφει πάνω τις πληροφορίες του brand, δεν πετιέται αλλά φυτεύεται, μια έχουν κλείσει μέσα σε αυτή διάφορα σποράκια από φυτά(;;;;)

Η λέξη sustainability αλλά και η προμήθεια από ελληνικές εταιρίες,, με επόμενο στάδιο την παραγωγή σε ελληνικές βιοτεχνίες, έπαιζε πολύ στο φετινό show room. Το ENTIMON, ένα αθηναϊκό που το ίδιο του το όνομα είναι ωδή στην «διαφάνεια» όσον αφορά τους πόρους και τις διαδικασίες παραγωγής τους, στοχεύοντας πάντα στην μείωση του περιβαλλοντικού αντίκτυπου που έχει η βλαβερή βιομηχανία της μόδας. Επομένως, βιωσιμότητα is trending right now, στην Ελλάδα. Και απ’ όλα τα trends που θα μπορούσαν να εξαπλωθούν εδώ γύρω, αυτό είναι ένα, για το οποίο δεν χρειάζεται να παραπονεθούμε.

Εκτός βέβαια, από μια μικρή αλλά σημαντική σημείωση που θα κάνουμε πως ό,τι λάμπει δεν είναι χρυσός και πως η χρήση της λέξης «βιωσιμότητα»,  όταν γίνεται λιγάκι καραμέλα, ουρλιάζει πως το ζήτημα χρειάζεται προσοχή και καλή ενημέρωση! Δηλαδή, πρέπει όλ@ μας να θυμόμαστε να διπλοτσεκάρουμε τα δεδομένα που δίνουν οι διάφορες εταιρίες και brands. Άλλωστε με το green washing που έχει άρρηκτα συνδεθεί με τον τομέα του fashion, είναι δύσκολο να διαχωρίσει κανείς τις πράσινες σφραγίδες από τα πράσινα άλογα…

Related stories