HomeCinemaΟ Αλέξης και η Μαρία είναι οι...

Ο Αλέξης και η Μαρία είναι οι αφανείς ήρωες της εμπειρίας στα CINEPLEXX

Μαρία Καρυπίδου και Αλέξης Αντωνόπουλος / photo by Fabooth

Συνέντευξη στον Λάζαρο Γεροφώτη

Ο Αλέξης Αντωνόπουλος και η Μαρία Καρυπίδου, είναι το διευθυντικό team του τμήματος Marketing του κινηματογράφου Cineplexx που βρίσκεται στο One Salonica Outlet Mall. Είναι οι αφανείς ήρωες που βρίσκονται πίσω από την απόλυτη κινηματογραφική εμπειρία που ξεκινάει πριν καν μπεις στην αίθουσα και τα τελευταία περίπου 9 χρόνια, έχει αλλάξει τον τρόπο θέασης μίας ταινίας στην Ελλάδα.

HARLEY QUINN DAYS @ CINEPLEXX! events, photo by Χριστίνα Βούλγαρη

 

Η Cineplexx κλείνει φέτος 9 χρόνια παρουσίας. Αρχικά από που προέρχεται η Cineplexx και πως εδραιώθηκε στην Ελλάδα και στη Θεσσαλονίκη;

Αλέξης: Η Cineplexx προέρχεται από την Αυστρία. Είναι πλέον μια εταιρεία που έχει παρά πολλούς κινηματογράφους στον κόσμο, αλλά θεωρώ το πιο σημαντικό πράγμα που κάναμε για τη Θεσσαλονίκη είναι ότι το ξεκινήσαμε, το εδραιώσαμε, και το συνεχίζουμε σαν ένα σινεμά της Ελλάδας, σαν ένα σινεμά της γειτονιάς σου, ένα Σπίτι, κάτι οικείο. Δεν βλέπουμε τους εαυτούς μας σαν μια πολυεθνική, βλέπουμε τους εαυτούς μας σαν ένα Σπίτι και αυτός είναι ο στόχος.

Πόσο σημαντικό ρόλο έπαιξε η παρουσία του μάρκετινγκ στο να γίνει η Cineplexx γνωστή στο κοινό της πόλης (και όχι μόνο) και να κερδίσει μία μεγάλη μερίδα θεατών που επέλεγαν άλλους κινηματογράφους για να παρακολουθήσουν μία ταινία;

Αλέξης: Εύχομαι να έπαιξε ρόλο. Αυτή είναι η δουλειά μας! (γέλια) Αυτό που ουσιαστικά γίνεται με τη Cineplexx παγκοσμίως είναι ότι είναι μια πάρα πολύ δυναμική εταιρία στο κομμάτι του Marketing. Αυτό δεν αποτελεί πρωτοτυπία της Ελλάδας, είναι σε οποιαδήποτε χώρα δραστηριοποιείται η Cineplexx. Αυτό που εμείς έχουμε προσπαθήσει να κάνουμε με τη δική μας υπογραφή, πέρα από το κομμάτι της πολύ έντονης διαφήμισης, είναι ταυτόχρονα να χρησιμοποιούμε μηχανισμούς Marketing για να δημιουργήσουμε αυτό που είπα και προηγουμένως, ένα Σπίτι. Δηλαδή, δεν είναι μοναδική μας έγνοια το πόσο πολύ θα προωθηθεί το σινεμά, όσο και το να χρησιμοποιούμε μηχανισμούς ώστε να κάνουμε την εμπειρία του σινεμά πάρα πολύ ξεχωριστή, όπως π.χ. με events, με δώρα, με καλεσμένους, με Q&As. Αυτό είναι κάτι που κάνουμε λίγο ξεχωριστά εμείς με μια δική μας υπογραφή, και τολμώ να πω ότι είναι κάτι μοναδικό για ολόκληρη τη χώρα.

Μαρία: Εγώ μ’ αυτόν τον τρόπο γνώρισα τη Cineplexx ως εξωτερικός συνεργάτης, μέσω του Marketing και όντας μέρος αυτού με διαφορετικό τρόπο βέβαια εκείνη την εποχή. Όταν προστέθηκα στην ομάδα, προσπάθησα να ενισχύσω αυτό που είχε ξεκινήσει ο Αλέξης – που ήταν όχι απλά πρωτότυπο και πρωτόγνωρο θα πω, ήταν κάτι που δεν είχα ξαναδεί ως παρατηρητής τότε στο μάρκετινγκ των κινηματογράφων της Ελλάδας, και ήταν αυτό που με ενθουσίασε και που μου έδωσε πατήματα και χώρο να δώσω κι εγώ ένα λιθαράκι δημιουργικότητας σε όλο αυτό. Χαίρομαι πάρα πολύ που το συνεχίζουμε και το δέχεται ο κόσμος, και που γίνεται όλο και καλύτερο: Έχουμε έξτρα συνεργάτες, οι οποίοι είναι εξίσου δημιουργικοί και στηρίζουν την όλη νοοτροπία που έχουμε πάνω στο Marketing.

Αλέξης Αντωνόπουλος & Αλεξανδρίνα Νικολοπούλου, photo by Χριστίνα Βούλγαρη

Η Cineplexx τα τελευταία χρόνια μέσω του μάρκετινγκ έχει αλλάξει τον τρόπο προσέγγισης μίας ταινίας, καθώς η εμπειρία ξεκινάει πριν καν μπεις στην αίθουσα, με διάφορα events, διαγωνισμούς, αναμνηστικά δώρα κλπ. Πως καταφέρατε να κάνετε κάτι έξω από την αίθουσα και την κυρίως κινηματογραφική εμπειρία θέασης μίας ταινίας, που τόσα χρόνια δεν το έκανε κανείς;

 Αλέξης: Ο όλος τρόπος που ξεκινήσαμε τα events δεν ήταν τόσο ζήτημα τεκμηριωμένης στρατηγικής απ’ την πλευρά μου. Ήταν μια φυσική προέκταση ορισμένων σκέψεων, πώς να κάνουμε το σινεμά πιο ενδιαφέρον. Σταδιακά συνειδητοποίησα ότι αυτό είναι κάτι που πραγματικά μετράει, ότι ακόμα κι αν κάποιος π.χ. έρθει και δει μια ταινία που κάπως τον απογοητεύσει, μπορεί ταυτόχρονα να νιώσει ότι κέρδισε κάτι, επειδή είχε μια υπεροχή εμπειρία πριν καν μπει στην αίθουσα κι αφού βγήκε από αυτή. Σιγά-σιγά αυτό απέκτησε ένα δικό του χαρακτήρα, απέκτησε τη λέξη Σπίτι, και είναι μια διαδρομή που ακολουθούμε μέχρι σήμερα και προσπαθούμε να επεκταθούμε και περισσότερο, πολλές φορές όχι μόνο πριν μπει στην αίθουσα, αλλά πριν καν μπει στο σινεμά.

Μαρία: Έχω να προσθέσω ότι είναι πάρα πολύ σημαντικό ο κόσμος να νιώθει ότι είναι μέρος της εμπειρίας γιατί ο κινηματογράφος είναι εμπειρία, κι όταν έχεις ένα ρόλο μέσα σ’ αυτό, είτε είναι απλά να βγάζεις μια φωτογραφία σ’ ένα green screen photobooth, είτε είναι να βγάζεις μια φωτογραφία με τον/την cosplayer μας, το κάνεις δικό σου, κι όταν αγαπήσεις κάτι επειδή είναι και δικό σου θα το προωθήσεις και από μόνος σου. Το κομμάτι το δικό μας είναι ευγενές, ειλικρινές κι έχει να κάνει και με συναισθηματισμό – είναι και στρατηγικό στην τελική, το ένα έφερε το άλλο, όμως δεν ξεκίνησε από το στρατηγικό.

Η Cineplexx συμμετείχε στην Comic Con Θεσσαλονίκης πριν λίγες μέρες. Πως ήταν αυτή η εμπειρία και πώς σας υποδέχθηκε το συγκεκριμένο κοινό;

 Αλέξης: Η εμπειρία στην Comic Con ήταν πραγματικά θρίαμβος. Εγώ ένιωσα ότι ήμουν σε ροκ συναυλία. Το φοβερό πράγμα με την Comic Con είναι κάτι που το λέω και στο εξωτερικό όταν πηγαίνω: Τα άτομα που την έχουν είναι πάρα πολύ καλά παιδιά, και είναι απίστευτο γιατί άνετα θα μπορούσαν να είναι κυνικοί επαγγελματίες. Λατρεύουν όμως αυτό που κάνουν, με αποτέλεσμα να ενθουσιάζουν κι εμάς ακόμα περισσότερο. Έγινε φοβερή δουλειά από τους συνεργάτες μας: Τον Makeup Artist Βασίλη Βαλτασάρη μέσω της “Backstage Promotion”, την Cosplayer Ναταλία Τσιλιακίδου μέσω του “Team Agency”, και την φωτογράφο Χριστίνα Βούλγαρη. Και αυτό που εμένα με ζέστανε περισσότερο εκείνες τις μέρες ήταν η αγάπη που δεχόμασταν από τον κόσμο. Είναι πάρα πολύ συγκινητικό αυτό για μένα.

Μαρία: Ήταν τεράστια επιτυχία φέτος. Και πέρυσι ήμασταν εξαιρετικοί σαν παρουσία, απλώς φέτος ήμασταν πιο δομημένοι, σε ένα σημείο, οπότε ο κόσμος μπορούσε να μας βρει κι όχι απλά να μας ψάξει, γιατί θυμάμαι μας έψαχναν πέρυσι. Και πάλι θα δώσω όλα τα εύσημα στους συνεργάτες και στα παιδιά στην Comic Con, καθώς η διοργάνωση γίνεται με αγάπη, τους αρέσει, είναι μέρος σε όλο αυτό. Είμαστε πάρα πολύ τυχεροί για τους δικούς μας προσωπικούς, πιο αμέσους συνεργάτες, που τους έχουμε, τους βρήκαμε, μας αγάπησαν κι εκείνοι, και τυχαίνει να έχουν και τόσο ταλέντο, δηλαδή δεν είναι μόνο ότι είναι καλοί συνεργάτες.

Μαρία Καρυπίδου & Αλέξης Αντωνόπουλος, photo by Χριστίνα Βούλγαρη 

Πριν 5 χρόνια η Cineplexx έφερε την μοναδική μέχρι στιγμής αίθουσα IMAX στην Ελλάδα. Αρχικά πείτε μας για την μοναδική εμπειρία αυτής της αίθουσας και αν πιστεύετε ότι άλλαξαν οι συσχετισμοί στην επιλογή σινεμά του κοινού στη Θεσσαλονίκη από εκείνη τη στιγμή κι έπειτα;

Αλέξης: Όταν πηγαίνεις πρώτη φορά στην αίθουσα ΙΜΑΧ είναι σαν να πηγαίνεις πρώτη φορά σινεμά. Αυτό το λέμε κι εμείς, μας το έχουν πει και πάρα πολλοί θεατές, καθώς δεν είναι ακόμα μία τεχνολογία: Αυτό ήταν και το μεγάλο στοίχημα το 2018, γιατί έπρεπε να βρούμε ένα τρόπο να περάσουμε με πάρα πολύ δυναμικό τρόπο στον κόσμο ότι δεν μιλάμε για μια ακόμα επιλογή, ότι δεν είναι ακόμα μια τεχνολογία διαθέσιμη, είναι ένα σινεμά το οποίο αλλάζει για πάντα. Μπορούσαμε να βγούμε με ένα τόσο δυναμικό και θρασύτατο μήνυμα γιατί το πιστεύαμε, δεν λέγαμε ψέματα, ήταν όντως μια παντοτινή αλλαγή του κινηματογράφου στην Ελλάδα. Ενδεικτικά να πούμε ότι ορισμένοι από τους σπουδαιότερους σκηνοθέτες στη βιομηχανία – όπως για παράδειγμα ο Christopher Nolan, που είναι μάλλον ο πιο γνωστός εκπρόσωπος αυτής της κίνησης– γυρίζουν τις ταινίες τους ειδικά για να τις δεις εσύ σαν θεατής στην ΙΜΑΧ. Οπότε όταν ο Christopher Nolan σού λέει να δεις την ταινία του σε ΙΜΑΧ, μάλλον ξέρει τι λέει.

Αναφορικά με τους συσχετισμούς, πιστεύω ότι αλλάξαν όχι μόνο για την γειτονιά μας, αλλά για ολόκληρη την Ελλάδα. Από το 2018 εμείς κάνουμε ασταμάτητες καμπάνιες οι οποίες είναι πανελλήνιες, όχι μόνο στη Θεσσαλονίκη. Αυτό γίνεται γιατί όντως θεωρούμε αυτονόητο για κάποιον π.χ. από την Αθηνά να ταξιδέψει μέχρι Θεσσαλονίκη, να δει μια ταινία που θέλει στην ΙΜΑΧ, και να γυρίσει πίσω. Αυτό συμβαίνει, συμβαίνει ξανά και ξανά, κι αυτός είναι ο λόγος που παθιάζεσαι με ένα τέτοιο project. Είναι κάτι το οποίο όταν το πρωτοξεκινήσαμε πήγαινε πέρα από το επαγγελματικό κομμάτι, πήγαινε πέρα από τη θέση μου στην εταιρία, κι έβλεπα ότι κάνουμε όλοι μαζί κάτι που αλλάζει για πάντα τη χώρα. Δεν μπορείς να μην το πάρεις στα σοβαρά. Είναι κάτι που ξυπνάς το πρωί και λες θα τα δώσω όλα για να πετύχει αυτό το project. Η ΙΜΑΧ έχει τη δυναμικότητα συνεχώς να είναι επίκαιρη, ανεξαρτήτως του προγράμματος κυκλοφοριών, κι από εκεί και πέρα είναι πολύ σημαντικό συνεχώς να μπορούμε να ενημερώνουμε και νέο κοινό για αυτό το όνομα, γι’ αυτή την τεχνολογία. Είναι κάτι που η Μαρία μού έμαθε μέσα από την συνεργασία μας, ότι δεν μπορούμε ποτέ να θεωρούμε αυτονόητο ότι ξέρουν όλοι τι είναι η ΙΜΑΧ, όσα χρόνια και να είναι στην Ελλάδα.

Αλέξης Αντωνόπουλος & Μαρία Καρυπίδου, photo by Red Carpet Photography

Η Θεσσαλονίκη φημίζεται για τα όμορφα θερινά σινεμά της. Η Cineplexx διαθέτει πέραν των 7 κλειστών αιθουσών και 1 θερινή αίθουσα που άνοιξε πριν λίγες μέρες τις πόρτες της για φέτος. Πείτε μας για την εμπειρία στο θερινό της Cineplexx. Γιατί κάποιο άτομο να επιλέξει να δει μία ταινία εκεί;

Αλέξης: Με βάση τις δικές μου εμπειρίες και από όσα έχω ακούσει από ανθρώπους του χώρου, τολμώ να πω ότι το Θερινό μας ότι έχει τον καλύτερο ήχο απ’ οποιοδήποτε άλλο θερινό θα πας – ευχαρίστως να αποδειχτώ λάθος αν κάποιος διαφωνήσει, αλλά αυτή είναι η δική μου εμπειρία. Από εκεί και πέρα, εδώ όλα τα εύσημα πηγαίνουν στον Μanager του σινεμά, Γιάννη Αποστολόπουλο, και στους συνεργάτες του – οι οποίοι κάθε χρόνο κάνουν ολοένα και καλύτερη δουλειά στο να ομορφαίνουν την θερινή. Πρέπει να αναφέρω και την Αναστασία Ρέντη, την Assistant Manager του σινεμά, η οποία πριν από κάποια χρόνια είχε τη φοβερή ιδέα να συνδέσει την εμπειρία του Θερινού με υπέροχες φρέσκες λεμονάδες, το οποίο είναι από τα πιο έξυπνα πράγματα που έχω δει όσα χρόνια είμαι στη Cineplexx: Ήταν μια συνταγή που ήρθε κι έδεσε άψογα.

Δεν ξέρω κατά πόσο ενδιαφέρει τους αναγνώστες, αλλά θεωρώ σημαντικό να ειπωθεί: Το Θερινό έχει πλέον για μένα μια γερή συναισθηματική βάση στη δουλειά μου, γιατί το έχω συνδέσει με το να βγαίνουμε από το πρώτο Lockdown. Όταν βγήκαμε το 2020 από το πρώτο Lockdown, δεν ήμουν τόσο απαισιόδοξος ώστε να περιμένω αυτό που θα ερχόταν λίγους μήνες μετά. Έχω συνδέσει πάρα πολύ το Θερινό με μια επιστροφή στο σινεμά έπειτα από μήνες που ακούγαμε καθημερινά ότι το σινεμά πέθανε. Ταυτόχρονα, ήταν μια πρόκληση για μας, γιατί όλα αυτά τα χρόνια εργαζόμασταν για ένα multiplex, με ό,τι αυτό συνεπάγεται – με τα θετικά και τις δυσκολίες. Τον Μάϊο του 2020 βρεθήκαμε ξαφνικά να λειτουργούμε μόνο ως Θερινό, γιατί μόνο έτσι μπορούσαμε να λειτουργούμε. Αυτό για μένα ήταν μια τεράστια εμπειρία κι ένα πολύ σημαντικό μάθημα, ένιωθα λες και μαθαίνω ξανά τη δουλειά από το μηδέν, γιατί δεν είχα ποτέ μου δουλέψει για Θερινό καθαυτό, ούτε είχα δει ποτέ τον εαυτό μου ως εκπρόσωπο ενός Θερινού. Οπότε είναι μια αίθουσα που την αγαπάω πάρα πολύ. Πλέον την προσεγγίζουμε ξανά επικοινωνιακά με μια ολοκαίνουρια διαφημιστική καμπάνια στην οποία πρωταγωνιστεί η Ναταλία Τσιλιακίδου, η οποία είναι και μοντέλο και cosplayer. Ήταν μαζί μας στην Comic Con ως Μάσκα, τώρα είναι το μοντέλο στην διαφήμιση της Θερινής, είναι και η Furiosa στα νέα events μας – αυτή η κοπέλα μπορεί να κάνει τα πάντα. Και η φετινή καμπάνια της Θερινής είναι από τα ομορφότερα πράγματα που έχουμε κάνει, κυρίως επειδή σου θυμίζει και τη σημασία του να πηγαίνεις σινεμά.

Μαρία: Θα συμπληρώσω κάποια πιο πρακτικά πράγματα. Θα πω για την άνεση της θερινής, γιατί οι θέσεις δεν είναι οι κλασικές θερινού σινεμά. Για την αρίθμηση των θέσεων που δεν υπάρχει στα περισσότερα θερινά σινεμά. Αλλά κυρίως θέλω να πω για την προσβασιμότητα, ότι είμαστε από τα λίγα σινεμά που μπορεί να δεχτεί άτομα με κινητικές αναπηρίες, γιατί λόγω του χαλικιού που έχουν τα περισσότερα θερινά είναι πιο δύσκολη η πρόσβαση – οπότε είναι σημαντικό να το προσφέρουμε αυτό, καθώς γενικά κάνουμε πράγματα προς αυτή την κατεύθυνση χωρίς να τα “φωνάζουμε”.

Cineplexx θερινό. Μοντέλο – Ναταλία Τσιλιακίδου photos by Χριστίνα Βούλγαρη 

Τι να περιμένουμε αυτό το καλοκαίρι στη θερινή αίθουσα της Cineplexx;

 Αλέξης: Κάθε χρόνο προσπαθούμε να δίνουμε στο Θερινό μας σινεμά ολοένα και περισσότερο τον δικό του χαρακτήρα, κι από πλευράς content. Για παράδειγμα, από τις 30 Μάϊου θα προβάλλουμε σχεδόν αποκλειστικά στη Θερινή μας αίθουσα τις “Ιστορίες Καλοσύνης” του Γιώργου Λάνθιμου. Γενικότερα, αποσκοπούμε η Θερινή μας αίθουσα να γίνεται ολοένα και περισσότερο ένας κόσμος όπου συγκεκριμένες ταινίες θα τις προβάλλουμε εκεί. Οπότε στοχεύουμε σε ένα καλοκαίρι με μπόλικο εναλλακτικό περιεχόμενο, περιεχόμενο που ίσως δεν θα περίμενες να βρεις σε έναν multiplex κινηματογράφο, και περιεχόμενο που θα εκπλήξει ακόμα και τους πιο παλιούς μας φανς.

Cineplexx θερινο. Μοντέλο – Ναταλία Τσιλιακίδου photos by Χριστίνα Βούλγαρη

Πέρυσι είδαμε με το φαινόμενο Barbenheimer, αλλά και με ταινίες όπως “Η Φόνισσα” και το “Poor Things”, να γεμίζουν οι κινηματογράφοι με θεατές όλων των ηλικιών. Η Cineplexx και εσείς σαν τμήμα μάρκετινγκ, στοχεύετε σε συγκεκριμένα ηλικιακά κοινά ή όλα όσα κάνετε απευθύνονται παντού;

 Αλέξης: Όλα όσα κάνουμε απευθύνονται παντού, αλλά κάθε πράγμα που κάνουμε δεν απευθύνεται παντού. Κάθε ενέργεια, κάθε κυκλοφορία, κάθε event, πρέπει –πρωτίστως για πρακτικούς λόγους– να έχει κάποια δημογραφικά στα οποία στοχεύουμε ως προτεραιότητα. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πούμε από μονοί μας ότι μια ταινία αποκλείεται να προσελκύσει ένα συγκεκριμένο δημογραφικό. Πιστεύω ότι δεν μπορούμε να σκεφτόμαστε έτσι στη σημερινή εποχή. Κι εμείς μαθαίνουμε, καθώς πολύ συχνά το ίδιο το κοινό μάς εκπαιδεύει αναφορικά με το ποιο είναι το δημογραφικό ανά ταινία και ανά κυκλοφορία.

Το φαινόμενο Barbenheimer ήταν πάρα πολύ ενδιαφέρον, ειδικά για την Ελλάδα. Είχε τέτοια τεράστια επιτυχία στο εξωτερικό, που μέχρι ένα βαθμό επηρέασε και το Ελληνικό κοινό, παρ’ όλο που πρακτικά δεν καθρεφτίστηκε κάτι τέτοιο στον προγραμματισμό της Ελλάδας. Στην Ελλάδα πρώτα βγήκε η Barbie και πολύ μετά βγήκε το Oppenheimer. Παρ’ όλα αυτά, σε σχετικά events που κάναμε για την ταινία Barbie, ερχόντουσαν fans σε ξεκάθαρα Barbenheimer ντύσιμο, το οποίο μας χαροποίησε ιδιαίτερα γιατί έδειξε την αξία του trend. Ήταν ένα trend που μας βοήθησε και με τις δύο ταινίες, παρόλη την τεράστια απόσταση μεταξύ τους σε ημερομηνία εξόδου στις αίθουσες.

Μαρία: Η κάθε ενέργεια έχει μία ξεχωριστή στόχευση αναγκαστικά, ανάλογα με τις προτιμήσεις και το είδος της ταινίας: Και πρακτικά, αλλά και δημιουργικά. Δεν βρίσκεται όλο το κοινό online. Μακάρι να γινόταν αυτό, πάει προς τα εκεί αλλά ακόμα δεν είναι, οπότε πάντα πρέπει να υπάρχουνε και τρόποι να προσεγγίζεις και όλα τα κοινά, όλα τα δημογραφικά, με διαφορετικούς έξυπνους τρόπους, αλλά ταυτόχρονα να μένεις και σχετικός. Αυτός είναι ο γενικός στόχος μας και όπως λέμε, δεν υπάρχει άνθρωπος που να μη βρίσκει μία ταινία να δει να του αρέσει. Το σινεμά είναι για όλους.

Μαρία Καρυπίδου & Ναταλία Τσιλιακίδου, photo by Χριστίνα Βούλγαρη

 

Είναι στα άμεσα σχέδια της Cineplexx η επέκταση της και σε άλλες περιοχές της Θεσσαλονίκης ή σε άλλες πόλεις της χώρας;

 Αλέξης: Η Cineplexx δεν ήρθε ποτέ στην Ελλάδα για να είναι μόνο ένα σινεμά. Ανέκαθεν ήταν στα σχέδια της Cineplexx η επέκταση σε όλη την Ελλάδα. Αυτό είναι κάτι το οποίο αναπόφευκτα μπήκε σε παύση και λόγω της πανδημίας, η οποία πάγωσε σε τεράστιο βαθμό την αγορά. Προσωπικά θα μου άρεσε πάρα πολύ να αναλάβουμε την δουλειά που έχουμε κάνει με την Μαρία και σε άλλες περιοχές – και της Θεσσαλονίκης, αλλά και της χώρας. Θα ήταν φοβερό να δω π.χ. πώς θα ήταν ένα Cineplexx στην Αθήνα, ένα Cineplexx στην Πάτρα. Όταν κάνεις αυτή τη δουλειά τόσα χρόνια, υπάρχει ένα κομμάτι του μυαλού σου που χωρίς να το θες φτιάχνει στρατηγικές για άλλες πόλεις, γιατί λες αν π.χ. το έκανα αυτό στην Αθήνα, θα το έκανα έτσι. Εμείς διαφημιζόμαστε στην Αθήνα εξαιρετικά συχνά και πάρα πολλές φορές ακούμε τελείως δικαιολογημένα παράπονα από Αθηναίους που μας λένε ότι ωραία την βλέπουμε τη διαφήμιση αλλά ελάτε όμως κι εδώ με ένα σινεμά. Οπότε, με την Μαρία θα είμαστε τα πρώτα άτομα που θα ενθουσιαστούμε μόλις αυτό γίνει πραγματικότητα. Και θεωρώ ότι είναι θέμα χρόνου να γίνει.

Ναταλία Τσιλιακίδου & Αλέξης Αντωνόπουλος, photo by Χριστίνα Βούλγαρη

Ποια είναι τα επόμενα σχέδια του μάρκετινγκ της Cineplexx; Τι να περιμένουμε από εσάς το επόμενο διάστημα;

Μαρία: Πέρα από τα γενικά που συνεχίζουμε κανονικά και δυναμικά με τα events μας, όπως τώρα με το “Furiosa: A Mad Max Saga”, “Τα μυαλά που κουβαλάς 2”, και τις μεγάλες κυκλοφορίες του καλοκαιριού που μέχρι εκεί είναι που μπορούμε να δηλώσουμε κάτι, έχουμε ξεκινήσει κι ένα καινούργιο project: Tα εβδομαδιαία βίντεο στο οποία παρουσιάζονται οι νέες ταινίες κάθε βδομάδας. Το project ξεκίνησε για το κοινό που θέλει να τα έχει όλα μαζεμένα, γιατί είμαστε λίγο στη γενιά του TikTok που θέλει να τα έχει όλα σε ένα βίντεο. Παρουσιάζουμε τις νέες ταινίες με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι ανάλαφρος, και αστείος, και εκπαιδευτικός μερικές φορές ελπίζω, κυρίως για μένα γιατί δεν ξέρω και πολλά πράγματα απ’ ό,τι φαίνεται στα βίντεο. (γέλια) Και κάποιος που έχει συνηθίσει να λαμβάνει την πληροφορία μέσω βίντεο ή ακουστικών, να έχει αυτή την επιλογή. Μέχρι στιγμής πηγαίνει εξαιρετικά γιατί υπάρχει καλή χημεία με τον videographer μας, τον Φοίβο Κωστικίδη, ο οποίος βοήθησε πάρα πολύ στην αρχή –επειδή έχει κάνει αρκετές τέτοιου είδους δουλείες– με το πως να μιλάω μπροστά στην κάμερα, γιατί είναι πολύ δύσκολο να πεις πράγματα στην κάμερα χωρίς να βγαίνεις τελείως χύμα. Το έχει αγκαλιάσει το κοινό, κι ελπίζουμε να το αγκαλιάσει και περισσότερο, και είναι μια εξτρά πινελιά η οποία έφερε πάλι αυτό το καινούργιο που ο κόσμος συνεχώς περιμένει από εμάς. Όταν μαθαίνεις και καλομαθαίνεις σε εισαγωγικά τον κόσμο ότι θα έχεις κάτι πρωτότυπο συνέχεια, πρέπει να κάνεις το deliver. Οπότε, νομίζω ότι το καταφέραμε με αυτό το project, και θα συνεχίσουμε να κατευθυνόμαστε σε πρωτότυπες και νέες ιδέες και δράσεις

Cineplexx θερινό. Μοντέλο – Ναταλία Τσιλιακίδου photos by Χριστίνα Βούλγαρη 

Related stories

Revisiting: La La Land (2016) του Damien Chazelle

Γράφει η Φανή Εμμανουήλ Κάθε φορά που ξαναβλέπω μια ταινία...

Το Φεστιβάλ Δάσους συνεχίζεται δυναμικά και τον Σεπτέμβριο

Το Φεστιβάλ Δάσους, το μεγάλο πολιτιστικό γεγονός της Θεσσαλονίκης, συνεχίζει για δέκατη...

Κινηματογράφος και αθλητισμός: 6 ταινίες για το Μπάσκετ

  Γράφει ο Λάζαρος Γεροφώτης Ο Γιάννης Αντετοκούμπο είναι (μαζί με...

Το ‘ελληνικό Woodstock’ και ένα πάρτυ στη Βουλιαγμένη

Το πρωτοποριακό πάρτι του Λουκιανού Κηλαηδόνη στη Βουλιαγμένη, γνωστό...

3 Νέες ταινίες στις κινηματογραφικές αίθουσες και η κορυφαία συνάντηση του Deadpool με τον Woolverin

γράφει ο Λάζαρος Γεροφώτης Με τις θερμοκρασίες να συνεχίζουν να...