Καμιά φορά αναρωτιέσαι τι να κάνεις στην πόλη, και για να το βρεις, πρέπει να μπεις σε 20 διαφορετικά accounts μαγαζιών, να τσεκάρεις ταυτόχρονα και όλες τις πολιτιστικές ατζέντες και την άλλη μέρα να δεις πως σε ένα μαγαζί που ξέχασες να τσεκάρεις, είχε κάτι καλό. Σωστά; Τρεις κολλητές όμως αποφάσισαν να δώσουν μια χείρα βοηθείας και έφτιαξαν ένα λογαριασμό στο Instagram/TikTok όπου συγκεντρώνουν για σένα, ό,τι τρέχει στην πόλη, και στο παρουσιάζουν, στο Τοθε(s)s. Όχι όμως όπως μπορεί κανείς να φαντάζεται, δηλαδή μια λίστα με μέρη και ημερομηνίες, αλλά με μια νέα λογική στο περιεχόμενο των social media.
Νέα γενιά, άρα νέα λογική, νέος τρόπος, νέο περιεχόμενο.
Η Μαρία, υπεύθυνη marketing σε μια εταιρία, “αλλά για το tothess θα με έλεγες το «business mind», που μου αρέσει να σκέφτομαι στρατηγικά, να σχεδιάζω τα νέα μας βήματα και να βρίσκω νέες ιδέες που να σας αρέσουν”. Έπειτα είναι η Άντζελα, social media manager σε μια διαφημιστική εταιρία ή αλλιώς το creative freak του tothess. “Παντα είχα τρέλα με την δημιουργία περιεχομένου και μονίμως θα με βρίσκετε μπροστά από ένα κίνητο να κάνω edit και να σκέφτομαι concepts”, και η Σίλεια, δασκάλα χορου και χορογράφος και αυτή που θα περάσει άπειρες ώρες ψάχνοντας, ανακαλύπτοντας, «σημειώνοντας» και προβάλλοντας events με τον πιο άμεσο, φαν και δημιουργικό τρόπο.
Τις εντοπίσαμε και τα είπαμε μαζί τους.
- Ποια ήταν η αφορμή που σας έκανε να ξεκινήσετε να προτείνετε μέρη και εκδηλώσεις στη Θεσσαλονίκη;
Μαντέψτε! Δεν βρίσκαμε που να βγούμε και βαρεθήκαμε να ρωτάμε από που έμαθες για αυτό το event. Το αστείο της υπόθεσης όμως ειναι, το πως έγινε πράξη tothess. Δε χρειάστηκαν πολλά. Ένα βράδυ Μαΐου στο σαλόνι της Αντζελας και μια Σίλεια να λέει «Ρε κορίτσια, μήπως θέλετε να ξεκινήσουμε ένα προφίλ που θα ενημερώνουμε για τα events της πόλης;». Την απάντηση την βλέπετε από τότε και κάθε εβδομάδα στο προφίλ μας.
- Ποιο είναι το αγαπημένο σας σημείο στην πόλη και γιατί;
Επιλέγουμε μικρά μαγαζιά σε γωνιές της πόλεις, πχ Βαλαωρίτου που μας βγάζουν την αίσθηση της παρέας και της αυθεντικότητας. Διαμαντάκια βρίσκουμε σε σοκάκια προς τα κάστρα, Τούμπα, Εύοσμο και κέντρο. Γενικότερα, προτιμάμε μέρη με live μουσική αλλά και καλά Dj sets, οπότε όταν ανακαλύπτουμε κάτι τέτοιο τρέχουμε!
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
- Πώς επιλέγετε τις εκδηλώσεις ή τα μέρη που προτείνετε; Έχετε ας πούμε, συγκεκριμένα κριτήρια;
Είναι απλο, επιλέγουμε events για όλα τα γούστα για να αισθάνονται όλοι ότι έχουν επιλογές και μπορούν εύκολα να τις βρούν σε εμάς.
- Πώς πιστεύετε ότι τα social media έχουν επηρεάσει τον τρόπο που οι άνθρωποι εξερευνούν τη Θεσσαλονίκη;
Πλέον οι περισσότεροι νέοι ενημερώνονται και εμπιστεύονται τα social media από επιλογές φαγητού μέχρι μουσικά events. Άλλωστε μιλάμε για την εποχή των short form videos και θα ήταν παράλογο να γινόταν το αντίθετο.
- Πώς βλέπετε τη Θεσσαλονίκη να εξελίσσεται από άποψη πολιτιστικών εκδηλώσεων και χώρων τα επόμενα χρόνια;
Θεσσαλονίκη και πολιτισμός ανέκαθεν πάνε μαζί! Χαιρόμαστε που τον τελευταίο καιρό βλέπουμε όλο και περισσότερους νέους να παίρνουν πρωτοβουλίες και να δημιουργούν! Άλλωστε γι αυτό και οι ίδιες αισθανθήκαμε την ανάγκη να δημιουργήσουμε ένα τέτοιο κανάλι επικοινωνίας.