HomeNewsroomH διαφήμιση της Coca Cola που ξεσήκωσε...

H διαφήμιση της Coca Cola που ξεσήκωσε αντιδράσεις

Έντονες αντιδράσεις έχει ξεσηκώσει στα social media μια νέα διαφήμιση της Coca-Cola, η οποία δημιουργήθηκε εξ ολοκλήρου με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης (AI).

Το βίντεο διατηρεί πολλά από τα παραδοσιακά στοιχεία της εταιρείας, όπως τα εμβληματικά κόκκινα φορτηγά που διασχίζουν χιονισμένα τοπία και χαμογελαστούς ανθρώπους που απολαμβάνουν το αναψυκτικό.

Η διαφήμιση εμπνέεται από το κλασικό σποτ «Holidays Are Coming» του 1995, όπου πρωταγωνιστούσαν πραγματικοί ηθοποιοί και φορτηγά. Ωστόσο, το νέο εγχείρημα, αντί να προκαλέσει νοσταλγία, δέχτηκε κριτική για το ότι μοιάζει «άψυχο» και «χωρίς δημιουργικότητα».

Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στη διαφήμιση έχει εγείρει ανησυχίες, με πολλούς επαγγελματίες του καλλιτεχνικού χώρου να τονίζουν ότι η AI απειλεί τη δουλειά τους. Ειδικά για τους καλλιτέχνες, η ταχύτητα και το χαμηλό κόστος παραγωγής μέσω AI αποτελούν σοβαρό κίνδυνο, παρά την αμφισβητούμενη ποιότητα του αποτελέσματος.

Σύμφωνα με το Forbes, η Coca-Cola συνεργάστηκε με τρία στούντιο τεχνητής νοημοσύνης – το Secret Level, το Silverside AI και το Wild Card – για να δημιουργήσει διαφορετικές εκδοχές της διαφήμισης.

Ο δημιουργός της σειράς «Gravity Falls», Άλεξ Χερς, σχολίασε αιχμηρά στο X, γράφοντας: «Η Coca-Cola είναι κόκκινη γιατί φτιάχνεται από το αίμα άνεργων καλλιτεχνών!»

Από την πλευρά της, η Coca-Cola υπερασπίστηκε την επιλογή της, δηλώνοντας:
«Πειραματιζόμαστε διαρκώς με νέους τρόπους επικοινωνίας με το κοινό. Η φετινή μας προσέγγιση συνδυάζει την ανθρώπινη αφήγηση με την τεχνολογία της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης. Παραμένουμε δεσμευμένοι στη δημιουργία υψηλής ποιότητας έργων που γεφυρώνουν την ανθρώπινη δημιουργικότητα με την τεχνολογία».

Ο καθηγητής Τιμ ΝτιΣτεφάνο του πανεπιστημίου Georgetown υποστήριξε στο NBC News ότι οι καταναλωτές πιθανότατα θα εξοικειωθούν με διαφημίσεις φτιαγμένες μέσω AI. «Παρά τον αρχικό σκεπτικισμό, τα πλεονεκτήματα αυτών των τεχνικών είναι σημαντικά, και θεωρώ ότι θα γίνουν όλο και πιο διαδεδομένα με τον χρόνο», ανέφερε.

 

 

4o

Related stories

Βιβλιοκριτική: Νίκος Αναγνωστόπουλος «Ένας ήρωας στην προκυμαία».

γράφει ο Τάσος Γέροντας Νίκος Αναγνωστόπουλος «Ένας ήρωας στην προκυμαία»....

Οι σκηνοθέτες του 4ου Thessaloniki Free Short Festival στον Εξώστη

Για 4η συνεχόμενη χρονιά το Thessaloniki Free Short Festival...

Μαρία με Αντζελίνα Τζολί ή Wicked με Αριάνα Γκράντε;

Οι ταινίες της εβδομάδας 5-11/12/2024: Γράφει ο Λάζαρος Γεροφώτης Την προηγούμενη...

Masters of Fire 2024: Μια heavy metal νύχτα που δεν χάνεται

Η καρδιά του Heavy και Power Metal χτυπάει δυνατά...