HomeNewsroomH διαφήμιση της Coca Cola που ξεσήκωσε...

H διαφήμιση της Coca Cola που ξεσήκωσε αντιδράσεις

Έντονες αντιδράσεις έχει ξεσηκώσει στα social media μια νέα διαφήμιση της Coca-Cola, η οποία δημιουργήθηκε εξ ολοκλήρου με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης (AI).

Το βίντεο διατηρεί πολλά από τα παραδοσιακά στοιχεία της εταιρείας, όπως τα εμβληματικά κόκκινα φορτηγά που διασχίζουν χιονισμένα τοπία και χαμογελαστούς ανθρώπους που απολαμβάνουν το αναψυκτικό.

Η διαφήμιση εμπνέεται από το κλασικό σποτ «Holidays Are Coming» του 1995, όπου πρωταγωνιστούσαν πραγματικοί ηθοποιοί και φορτηγά. Ωστόσο, το νέο εγχείρημα, αντί να προκαλέσει νοσταλγία, δέχτηκε κριτική για το ότι μοιάζει «άψυχο» και «χωρίς δημιουργικότητα».

Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στη διαφήμιση έχει εγείρει ανησυχίες, με πολλούς επαγγελματίες του καλλιτεχνικού χώρου να τονίζουν ότι η AI απειλεί τη δουλειά τους. Ειδικά για τους καλλιτέχνες, η ταχύτητα και το χαμηλό κόστος παραγωγής μέσω AI αποτελούν σοβαρό κίνδυνο, παρά την αμφισβητούμενη ποιότητα του αποτελέσματος.

Σύμφωνα με το Forbes, η Coca-Cola συνεργάστηκε με τρία στούντιο τεχνητής νοημοσύνης – το Secret Level, το Silverside AI και το Wild Card – για να δημιουργήσει διαφορετικές εκδοχές της διαφήμισης.

Ο δημιουργός της σειράς «Gravity Falls», Άλεξ Χερς, σχολίασε αιχμηρά στο X, γράφοντας: «Η Coca-Cola είναι κόκκινη γιατί φτιάχνεται από το αίμα άνεργων καλλιτεχνών!»

Από την πλευρά της, η Coca-Cola υπερασπίστηκε την επιλογή της, δηλώνοντας:
«Πειραματιζόμαστε διαρκώς με νέους τρόπους επικοινωνίας με το κοινό. Η φετινή μας προσέγγιση συνδυάζει την ανθρώπινη αφήγηση με την τεχνολογία της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης. Παραμένουμε δεσμευμένοι στη δημιουργία υψηλής ποιότητας έργων που γεφυρώνουν την ανθρώπινη δημιουργικότητα με την τεχνολογία».

Ο καθηγητής Τιμ ΝτιΣτεφάνο του πανεπιστημίου Georgetown υποστήριξε στο NBC News ότι οι καταναλωτές πιθανότατα θα εξοικειωθούν με διαφημίσεις φτιαγμένες μέσω AI. «Παρά τον αρχικό σκεπτικισμό, τα πλεονεκτήματα αυτών των τεχνικών είναι σημαντικά, και θεωρώ ότι θα γίνουν όλο και πιο διαδεδομένα με τον χρόνο», ανέφερε.

 

 

4o

Related stories

Ενοίκια-φωτιά στη Θεσσαλονίκη: Το Μετρό έφερε εκτόξευση τιμών

Οι συνεχείς αυξήσεις στις τιμές των ενοικίων έχουν οδηγήσει...

Και φέτος η συνάντηση των πέντε επιταφίων

Για δεύτερη συνεχή χρονιά, πέντε επιτάφιοι από ιστορικούς ναούς...

Έκρηξη στον πεζόδρομο της Αγίας Σοφίας

Συναγερμός σήμανε πριν από λίγη ώρα στην Πυροσβεστική μετά...

Ο Εμμανουήλ Καραλής σε τοιχογραφία στο 8ο Δημοτικό Σχολείο Συκεών

Η τέχνη του δρόμου έχει τη δύναμη να εμπνέει,...

Πώς το gentrification απειλεί την underground μουσική σκηνή της Θεσσαλονίκης

Συνέντευξη στην Αριάδνη Καραταράκη "Εξευγενίζοντας τον Ήχο: Η Underground...