Ο δήμος έβγαλε τη ρομφαία της νοικοκυροσύνης και με μια νέα Κανονιστική (που περιμένει το τελικό ΟΚ) θέλει να βάλει τάξη, πριν μπει η άνοιξη και το παραλιακό μέτωπο γίνει μια από τα ίδια.
Τάξη στην άναρχη εικόνα που συχνά παρατηρείται στην παραλία της Θεσσαλονίκης έρχεται να βάλει η Κανονιστική που πέρασε την Τετάρτη από τη δημοτική επιτροπή και που στόχος είναι να τεθεί σε εφαρμογή αυτήν την Άνοιξη, εφόσον περάσει από το δημοτικό συμβούλιο το προσεχές διάστημα και πάρει και το απαραίτητο «πράσινο φως» και από την Αποκεντρωμένη.
Ξέχνα το να παρκάρεις το αμάξι σου πάνω στις πλάκες «για δυο λεπτάκια». Από δω και μπρος, μόνο δημοτικά οχήματα, τεχνικά συνεργεία και… ασθενοφόρα (ευτυχώς) θα κυκλοφορούν εκεί. Τα βαριά οχήματα άνω των 3,5 τόνων; Ούτε να το σκεφτούν. Το πλακόστρωτο δεν είναι πίστα για Monster Trucks.
Όσοι νιώθουν οι νέοι Vin Diesel με τα ηλεκτρικά τους πατίνια, θα πρέπει να πατήσουν φρένο – κυριολεκτικά. Όριο ταχύτητας 12 χλμ/ώρα και αυστηρά μέσα στον ποδηλατόδρομο.
Οι πάγκοι των μικροπωλητών θα έχουν και αισθητική. Όχι άλλες τρελές κατασκευές δίπλα στις «Ομπρέλες» του Ζογγολόπουλου. Οι μικροπωλητές θα στηθούν σε συγκεκριμένα spots, θα χρειάζονται άδεια και φυσικά θα πληρώνουν το αντίστοιχο τίμημα.
Οι πωλητές υπαίθριου στάσιμου εμπορίου θα επιτρέπεται να δραστηριοποιούνται στους εξής χώρους: Κοντά στο Βασιλικό Θέατρο, στην περιοχή μεταξύ του ανδριάντα του Κωνσταντίνου Καραμανλή και του γλυπτού «Ομπρέλες» του Ζογγολόπουλου, σε απόσταση μεγαλύτερη των 50 μέτρων από αυτά, πλησίον του πεζοδρομίου της οδού Μ. Αλεξάνδρου, δίπλα στο αντλιοστάσιο της ΕΥΑΘ, στον Κήπο της Μνήμης, στο νότιο τμήμα του Κήπου του Νερού, κοντά στην αρχή της οδού Μ. Κάλλας.